Helgens insta

Så vad mer har jag pysslat med i helgen? Här nedan är några bilder från min Instagram. (Jag heter "missbiddle" om ni inte har lagt till mig).
 
1. Armband jag gjort.
2. Mina iphoneskal, börjar bli rätt många nu!
3. Tora kom hem till mig och hon fick sina födelsedagspresenter i form av ett tequila-kit och ett sött iphone-skal.
4. Äta jordgubbar och bläddra genom nya ELLE, skön helgsyssla.
5. Bild från mitt köksskåp.
6. Persikokvistar, så vackert!
7. Kvistarna pryder köket fint och ger extrema vårkänslor.
8. Jag är utvald att vara med i en påskutmaning av Panduro Hobby och här är några av de saker jag valde ut.
9. Mitt senaste iphone-skal, ett fynd från Ebay.com (ca 35 kr inkl. frakt). Passar fint med mina hörlurar från Accessorize.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka mysiga bilder!

2013-02-25
Postat av: Hanna

Vilka mysiga bilder!

Postat av: Therese

Hej! Vart är skalet med dior nackellacket ifrån? :) Superfint!
Kram

2013-02-26
Postat av: Therese

Hej! Härliga bilder och mysig blogg! Vill du kolla in lite annorlunda iphoneskal, kolla in www.blinga.se.
Mvh Therese

2013-02-26
URL: http://www.blinga.se
Postat av: Anna

Hälsa Tora att hennes läsare saknar henne!

2013-02-28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback