Förvandla din iphone!

Jag byter iphone-skal minst en gång i månaden, då jag älskar att variera min lilla lur. Jag gillar allt från stilrena och enkla skal till såna som är lite annorlunda, som dessa nedan jag fått av MrGizmo som säljer ett enormt utbud av fina skal. Perfekt som julklapp till den tjej som gillar att pimpa sin iphone.
 
Om man gillar Victoria´s secret passar dessa ängelvingar perfekt. Kostar 199 kr och finns även i lila och gul färg. Denna hittar du här.
 
Jag är allergisk mot katter, men denna klarar jag av galant. Kostar 199 kr. Denna hittar du här.

Kommentarer
Postat av: Christin

Gud så söt den med katter är! Den ska jag beställa :) tack för tipset! Kram

Postat av: Sandra - Villa Sju

ÅÅÅÅH så fina!!! Kram

Postat av: Hanna

Vilka fina skal!

Postat av: Natalie.

Gud så söta! Älskade vingarna :)

2012-12-12
URL: http://hakunamatatablog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback