Christmas treats

Förutom fruktkakan och kardemumma kakorna ansvarade jag för resten av vår lilla dessertbuffé. Hade med mig en resväska med några av mina kakfat för att kunna ställa upp fint, ni känner ju mig ;-)
 
 
Pepparkakskladdkaka med grädde, mandariner, chokladbollar, cakepops (tyvärr utan rosetter), marshmallows, dammsugare och små tomtar och lussekatter jag gjorde av smaksatt marsipan.
 
Gul marsipan med smak av banan och brun marsipan som smakar choklad. Odense gör verkligen den godaste marsipanen! Det är även det märket jag använder till mina tomtar och dammsugare.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag blev så inpirerad av din dessertbuffé att jag gjorde en egen! På vår hade vi tårta, struvor, chokladbräck med kokos, ljus och mörka mozartkulor, knäck, pepparkaksbollar, pepparkakor med smetana och lingon och chokladkolafudge.

Postat av: Johanna

Åh så mkt gott! :D

2012-12-27
URL: http://joherman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback