Kräftis

Vilken kväll/natt! Har haft så otroligt roligt med alla vänner, kräftsvullande, bastubad och många många skratt ute på Barnens Ö i Väddö. Efter en gemensam frukost och en 2a frukost på Mcdonalds i Nörrtälje är vi hemma igen.

Som väntat blev det ett rejält fylleslag, men jag lyckades rätt bra med att hålla mig endast tipsy så därmed vaknade jag inte bakis alls. Sedan att man inte röker hjälper ju på traven dessutom (tips till er som borde sluta feströka/röka). Dock har jag rejäl träningsvärk från all dans hela natten och öm från de vurpor man lyckades med i skogterrängen i mörkret...haha!

Uppdaterar med några fler bilder sedan, har 178 st att lägga upp på facebook as we speak.


Jag passade in bra bland kräftorna då jag legat i solen halva dagen. Jag och Erik var laddade med hattar, haklappar och rutiga skjortor. Mina silvriga hattar i förra inlägget får sparas till nästa år :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback