Oh, happy day!

Ibland har man dagar då man känner sig extra glad och tacksam, och idag är en sån dag. Det är solsken ute, fredag och jag har en underbar helg framför mig med fina vänner och kärlek. Dessutom är detta dagen då jag börjar med min träning igen. Har inte rört på mitt smulpajs-fläsk sedan i våras så jag är riktigt pepp!

Ikväll kommer Jenny och Tora över på tjejkväll och vi har svurit på att endast förtära nyttigheter. I helgen blir det pysslande i hemmet, fler vänner på besök, läsning av Niceville och mer träning. Ska dessutom visa upp lite fina smycken jag införskaffat, så en liten photoshoot är också inbokad. So stay tuned!

Kram på er och ha en underbar helg!



Kommentarer
Postat av: jenny

mysigt med tjejkväll :) ha en trevlig fredagskväll


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback