By me


Kommentarer
Postat av: Stylissimo

Varför denna sorgliga dikt?

2010-10-11
Postat av: Kelly

Jag har börjat skriva en del, och denna är en dikt som beskriver hur jag har känt en gång.

2010-10-11
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: Anonym

Hmm. Har svårt att få en bild utav dig och ditt liv. I bloggen framställer du dig själv som en tjej med mycket vänner, mycket bakande, många gratis-paket, många goodiebags, många evets osv. Din blogg visar mycket sällan en Kelly med känslor eller problem. Sen plötsligt så dyker det upp en sådan här sorlig dikt. Sorry, men jag har svårt att greppa dig. Personligen tycker jag att en blogg med mycket tankar och känslor är mer intressant än en blogg med massa ytligheter. Men det är givetvis ens eget val. Dessvärre får man nog som läsare en mycket felaktig bild utav dig. Har svårt att tro att ditt liv endast handlar om glitter och glamour. Men men. Hoppas du är lite varmare än den person man möter i bloggen. Ciao.

2010-10-11
Postat av: Kelly

Att jag just publicerade denna dikt var just för att visa att mitt liv inte är perfekt. Mitt liv är som bloggen visar såklart, helt fantastiskt med många underbara vänner m.m. men jag är som "alla andra" också, med problem och dåliga dagar m.m.



Bloggen har sedan 3 år tillbaka endast varit en lättsam "feel good" blogg. Vad folk får för bild av mig struntar jag helt o hållet i, mina nära och kära, och alla de jag träffar vet hur jag är till 100% och det är huvudsaken.

2010-10-11
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: Sandra

Kelly, jag tycker du har en dålig attityd mot dina läsare. Så fort någon skriver en kommentar med kritik eller liknande, så svarar du alltid med en otrevlig ton. Har sett det flera gånger nu. Tycker det är omoget och barnsligt. Du svarar endast på de kommentarer som är mindre trevliga. När man frågar var du köpt något man tycker är fint, eller ger dig en komplimang, nej då får man inga svar alls.



Om du "helt och hållet" struntar i dina läsare, eller "folk" som du uttrycker dig, så kan väl vi lika väl sluta läsa din blogg då?



Nej, jag har mer och mer fått en negativ bild utav dig. I början tyckte jag att du verkade vara en mysig och varm tjej med god smak och många bra tips att ge, men den bilden är inte densamma längre. Du är otrevlig mot dina läsare, kan inte ta emot kritik, är gnällig, ytlig och utseendefixerad. Dessutom verkar du ha ett dåligt självförtroende. Jobba på det, så kanske ditt dåliga självförtroende inte behöver gå ut över dina läsare.



Hejdå.

2010-10-12
Postat av: Kelly

Jag svarar alltid på kommententarer om folk undrar vart jag köpt ngt eller har en väsentlig fråga.



Den anonyma kommentaren i detta inlägg tyckte jag var värt att svara ordentligt på, och nej jag har inte tagit det som kritik. Jag bara svarar hur det är. Om någon har en åsikt, har väl även jag rätten att ge min åsikt över något?



Jag är verkligen inte otrevlig som person, så det är konstigt att det framställs som det i mina svar, men det beror ju på hur man tolkar dem. Är man negativ som person så blir det väl en negativ tolkning och synsätt. Jag skrev inte att jag struntar helt o hållet i mina läsare, jag skrev att jag struntar i vad mina läsare får för uppfattning om mig. Om de inte ser värmen i mig och den värmen jag utstrålar i bloggen (vilket jag tycker jag visar väldigt bra) så är det inte mycket jag kan göra åt.



Gnällig, ytlig och utseendefixerad? Vart ser man det i bloggen undrar jag? Sånt gör en lite förvånad bara. Dock kan jag hålla med om att jag har alltid har haft och har dåligt självförtroende, men det är ngt jag ständigt jobbar på.

2010-10-12
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: Ellaaaa,,<3

Fiin blogg du har sötnoos<3

2010-10-12
URL: http://ellamee.blogg.se/
Postat av: ingen

Jag kommenterar väldigt sällan, men men... Har läst din blogg i flera år nu och i början var bloggen väldigt annorlunda. Jag förstår att du inte vill dela hela ditt liv i bloggen, men idag får jag den känslan att du håller bloggen kvar så att du får gå på olika events, får gratisprylar osv. Det kan hända att jag har fel, men tidigare var din bogg väldigt inspirerande och jag tyckte att du var väldigt söt och trevlig.

2010-10-13
Postat av: Kelly

ingen: Nope, så är det verkligen inte. Jag tackar t.om NEJ till events då jag inte har tid (speciellt då jag börjat träna igen) :-)



Jag är fortfarande lika söt och trevlig som då, och t.om pyssligare än förr (och förhoppningsvis ger mer inspiration). Hur kan man undgå de inläggen? :-)

2010-10-13
URL: http://kellybiddle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback