Frozen Diamond


Igår kväll var det Micael Bindefeld AB som höll ett sagolikt vackert event för Make Up Stores nya vinterlook "Frozen Diamond". Eventet bjöd på isprinsessor, modellvisning, cupcakes, champagne, lyxiga gåvor och ett samtal med Maria och Kamran Montazami! Jag och Wille svävar fortfarande på moln efter detta, de är exakt som i rutan - enormt genuina och trevliga.

Tillsammans med frostbitna kinder bar jag min fina klänning från Lipsy och har nog aldrig fått så mycket beröm för ett klädesplagg innan. Frisyrmässigt hade jag för en gångs skull snedbena och hästsvans med enkla strasssmycken. Less is so much more!

Jag väntar på fler fina bilder på kvällen! Så håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Så jäkla fin man får vara då!!!! :D

2010-12-02
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: S t y l i s s i m o - Essi

Detta måste vara en av dina absolut vackraste bilder :)

2010-12-02
URL: http://stylissimo.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Snygging!

2010-12-02
Postat av: Anonym

åh var kan man köpa klänningen?

2010-12-02
Postat av: Malin

Håller med, less is more! Skitsnyggt.

2010-12-02
Postat av: Jenny

Men oj vad vacker du var!! Som en liten isprinsessa! :)

Postat av: Feliz

Åh vad fin du är! =)

2010-12-03
URL: http://feliz.blogg.se/
Postat av: johanna

åh herregud vad vacker du är.

2010-12-03
Postat av: Sofie

Underbar klänning! har faktiskt köpt en likadan :) man måste ju inte ha svart jämt på vintern! Hela outfiten var supersnygg!

2010-12-14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback