Modeflickans vintermingel

På Melanders brasserie bjöd Modeflickan in till ett extremt trevligt mingel med goda drinkar, skaldjursbuffé, tävlingar och välfyllda goodiebags. Tack åter igen till Jessica och Jenny för en underbar kväll!


Innan festen var jag förbi Cocoo-butiken för att pimpa loss med alla smycken och dricka champagne med Beatrice, Coco, Ellen och Linnea. Snart kommer jag att få pryda en utav tavlorna i butiken, hur coolt är inte det? :-)


I am pimped. Jag valde en massa fint i guld/silver/bronsfärger.


Jag, Coco och Tora ♥ Temat för kvällen var metallic och jag matchade mina blå-glittriga naglar med en likadan makeup, dvs. blå ögonskugga och blått glitter. (Se inlägget nedan). Fick mycket beröm för det dessutom, då jag sällan har något annat än "vanligt" smink.


Det är inte så svårt att lista ut hur mina ögon kommer se ut på nyårsafton. Tora hade tidigare på dagen modellat åt Make Up Store för deras nya look; Frozen Diamond (som jag älskar!). Dock kommer jag endast ha silverstenar istället för Tora´s multi-coloured. Fantastiskt vackert!


Izza

 
Delinda och Karin (på besök från Bangladesh). Inte varje dag man träffar henne, så det var riktigt skoj.



De vackra arrangörerna Jessica och Jenny, som också hade Cocoo-smycken på sig. Fler bilder kan ni se hos dem!


Kommentarer
Postat av: Karin

Kul det var att ses igår:) kram

2010-12-19
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Jessica

Fina bilder gumman=)



Hoppas vi ses på nyår! puss

2010-12-20
URL: http://cravingforfashion.se
Postat av: izza

bra sidan yääääh

2010-12-20
URL: http://finest.se/izza
Postat av: Alexandra-Juliette

Äslkar glitetr och sådant runt ögonen, inte för att jag använder det. Jag är mera Taylor Momsen mycket svart kajal och mascara. Men älskar ändå stenar och sådant runt öhgonen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback