I protteträsket

Nu när jag har förvandlats till "fitness Kelly" ser jag till att få i mig en rejäl dos av protein på eftermiddagen som mellis och efter träningen. Nuär jag numera invigd i "protteträsket" som Stephanie så väl formuerade det.

Jag har i choklad- och jordgubbssmak och tillsammans med mjölk (mini-eller lätt) är de hur goda som helst. För den som vill vara riktigt nyttig kan man blanda med endast vatten, men med mjölk blir smaken och drycken lenare och godare.

Jag har beställt mina kosttillskott från Gymgrossisten, och det blev även en shaker till. Inte världens snyggaste, men praktisk då den har ett filter som förebygger klumpar. Här kan ni läsa mer om Whey-80.


Smakar precis som en söt jordgubbs-milkshake...mmm!

Kommentarer
Postat av: Karin

niice;)

2010-04-28
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Annie

Tycker det är så kul att du börjat skriva om träning! kan du inte berätta lite mer om varför du äter protein, vilket resultat du vill ha ut av det o så?

2010-05-02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback