Updates och Ebay shopping

Känns skönt att äntligen ha uppdaterat lite om helgen, då jag inte haft varken tid eller krafter till det förrän nu. Febern har ännu inte lagt sig, och då man varit hemma hela dagen idag är jag extremt rastlös. Snuvan är däremot nästan helt borta, vilket min ömma näsa gillar men nu har hostan satt fart. Snart blir det Svenska Hollywoodfruar och sedan läggdags, kroppen gör ont och jag orkar inte knappa något mer på datorn :-)


Förresten, ytterligare 2 Odd Molly toppar shoppade jag förra veckan. Helt nya med tags från äldre kollektioner för typ halva priset - underbart!

(bilder på g)




Kommentarer
Postat av: Lejla

åh vart hittaru odd molly för halva priset?=)

Postat av: Erika

Hoppas det är bättre idag då =)

2009-09-29
URL: http://ikaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback