Teckning

Sötaste Sandra har tecknat av mig i Photoshop. Gillar att hon tecknade mig med långt hår..hehe. Får kalla bilden för "Clipon-Kelly" :-) Men för ca 1,5 år sedan hade jag exakt så långt hår, fast mitt eget.

Ps. Ni som håller era clipons hemliga, sluta med det! Förstår inte varför det ska vara "pinsamt" att erkänna att man använder clipons ibland för att få längre och tjockare hår? Själv bloggar jag t.om om det så hela världen vet, och har på så sätt inspirerat andra att göra det.

Det är ju exakt samma sak som extensions, fast man slipper slita på håret och kan låta det växa till sig under tiden. Jag använder inte mina längder varje dag, utan mest till fest eller någon enstaka dag då jag vill känna mig extra fin.


Kommentarer
Postat av: Erika

Sjukt fin =)

2009-11-24
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: CherryCheek

Nej, jag förstår inte heller varför det skulle vara något pinsamt med det. Mitt hår vill tex. helt enkelt inte bli längre, och jag känner mig helt enkelt lite finare i längre hår. Tycker bara att man ska sluta skämmas och istället tipsa om sina bästa löshårs-tips; tex vart man köper sitt, vilken metod man använder, vart man kan få fri frakt osv. Ingen skäms väl över att man använder mascara tex? Och det gör man ju för att få fransarna att se längre ut, varför är det inte samma sak med hår? KOnstigt egentligen.. :)



Kram

2009-11-24
URL: http://www.cherrycheek.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback