Höst

Den kommande hösten gör sig mer och mer påmind numera och visst suger det? Men, som tröst har man ju det snygga höstmodet och alla skojiga ting man har att se fram emot. Det blir nästan att man längtar lite till hösten istället! *gapar*

En enorm inventering måste göras hemma, och en prydlig liten lista om alla "must-haves" jag är behov av inför säsongen som ska införskaffas som t.ex nya koftor, jeans, stövlar m.m. Sedan kommer det hända lite roliga saker som ni får veta mer om senare som är "in the making" nu *hysch hysch* och sedan blir det även en resa utomlands. Så hösten kommer inte bli så tokig iaf :-)


 


Kommentarer
Postat av: Erika

Det skulle väl vara det enda med hösten, alla kläder och skor, men usch för regn och rusk.

2009-08-22
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: Emma

Ser liite fram emot hösten jag med, jobbar som fasen på att flytta upp till sthlm nu i höst, så därför längtar jag :-)



Nu blev jag nyfiken ju! Kramis!

2009-08-22
URL: http://modenessa.blogg.se/
Postat av: Claudia

Jag ska ha bebis i oktober.. Så det är första gången i mitt liv Jag ser fram emot hösten..! =)



Kram kram!

2009-08-23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback