Mera paket!

Känns som julafton flera dagar i rad. Igår kom mitt linne från Glitzy och idag min klänning från Missbella. Nu ska försöka ta mig upp ur sängen (har inte varit utomhus sen i förrgår) och knalla ner till centrum där fler paket väntar!

Det ena vet jag är mina rosa Converse jag vann i Norrköping från tävlingen "kvällens snyggaste skor". Är fortfarande helt lyrisk över vinsten. Det andra tror jag är träningskläder från Casall som jag beställt.

Sedan är jag jäkligt godissugen, men tror knappast choklad gör min hostiga hals bättre men är man sugen, så är man!


Kommentarer
Postat av: Ann

Jag ska också hämta paket idag, alltid lika spännande när man kollar innehållet.

Postat av: Sarah

Ja, jag har redan varit ute och hämtat mitt lilla ellos paket ;) Lycklig blir man! ;]

2009-04-29
URL: http://tana94.blogg.se/
Postat av: sanna

jag vill med ha packet! :)

2009-04-29
URL: http://sannaknows.blogg.se/
Postat av: asta

Vad kul med paket :D

2009-04-29
URL: http://astish.blogg.se/
Postat av: Åsa

Då kan jag glädja dig med att choklad är hostdämpande. Så det är bara att äta :)

Postat av: S

Men jag hämtar också mina paket i Edsberg :) tihi

2009-05-02
Postat av: Diana

Hej! Är paketet 6310, rekommenderat skickat? Vill bara tipsa dig, om inte, så kan vem som helst hämta ut det, bara de visar sin egna leg. och säger 6310. Jobbar extra på ett postombud. Bara så du vet;)

2009-05-03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback