Loppis

Hej på er! Åh, jag har varit så rörd när jag läst alla era underbara kommentarer under den här veckan som varit. Ni är verkligen så himla fantastiska! ♥ Det är ju en berg-o-dal-bana med känslor i nuläget, men har massa fina vänner och familj som stöttar och har roliga saker att se fram emot under denna vår och sommar. Livet blir verkligen aldrig som man tänkt sig, men jag försöker vara stark.
 
Under helgen som var hälsade jag på mina föräldrar i Norrköping. Som vanligt tog jag och mamma en loppisrunda och trots att jag inte borde samla på mig mer grejer i och med min kommande flytt så kunde jag inte låta bli! Dessutom kostade allt tillsammans endast en 50-lapp ;-)
 

Kommentarer
Postat av: Marie Bergman

Åh så sött :)

2013-03-15
URL: http://marieguld.blogg.se
Postat av: Johanna

Det var du värd !

2013-03-15
Postat av: Mamma Maria

Åh vilka fynd. Det är svårt att låta bli när dte inte kostar mer :)

2013-03-15
URL: http://mammamaria.nu
Postat av: Jenny

Välkommen tillbaka bloggvännen! :)

Jag ska faktiskt sitta på loppis i helgen. Hoppas kunna köpa något också! ;p

Postat av: Anonym

Åh så tjusigt!!

2013-03-15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback