Finest Awards + Cocoo.se

Foto från Teatergrillens damrum efter Finest Awards på Café Opera igår kväll. Det blev hysteri kring mitt otroligt vackra halsband jag bar och jag fick komplimanger under hela kvällen av både tjejer och killar. Halsbandet och armbandet kommer från Cocoo.se. Anger ni koden "Kelly" får ni hela 20% rabatt på hela ordern! (t.om söndag 17/2 kl 23.59).
 
Och sen min topp som många på min Instagram undrade över. Den är ett Ebay.com-fynd och gick på endast 100 kr inkl. frakt. Jag har den även i svart och de går att hitta om ni söker på "Korean peplum".

Kommentarer
Postat av: Milla

Snygging,happy valentines day

2013-02-14
URL: http://lifeofmilla.blogg.se
Postat av: EMMA

Jättefint!

2013-02-14
Postat av: Linn

Hur är den i storleken ?

2013-02-14
Postat av: Lydia

finns den i större storlek? Kostar den fortfarande 100 kr inkl. frakt, förstår mig inte på deras priser :O

2013-02-14
Postat av: Hanna

Vad fin du är!

Postat av: Lydia

Snälla kan du svara på min fråga?

2013-02-25
Postat av: Satie

LYDIA:

Sök på "Korean Peplum Puff", sen i det vänstra fältet klickar du på alternativet "Buy it Now" och precis ovanför den första bilden, till höger, finns det en liten "Sort" flik där du väljer alternativet "Price + Shipping: Lowest first".

Då får du fram de billigaste alternativen som har gratis frakt och då bör toppen ligga på ca 100 kr. När du hittat den du vill så klickar du på Buy it Now och när du ska betala så vidarebefordras du till Paypal. Logga in på ditt konto och då ser du exakt vad den kommer kosta i SEK.

Topparna finns endast i One Size så mät din byst och kolla sizeguiden. Den är lätt stretchig i materialet men eftersom att det är koreanska storlekar så får vi uppskatta att den kan vara 1-2 storlekar mindre än vad vi brukar köpa. Hoppas det blev lite klarare för dig =)

2013-02-28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback