Dinner at Kelly´s

Då börjar vi med ett flertal bilder från lördagens "halv 8 hos mig"-middag där jag hade mina fina vänner Jessica, Malin och Tora som middagsgäster. Målet var att skämma bort dem till max, som jag tror jag lyckades med efter deras reaktioner ;-) Vi börjar med bilder på dukningen!
 
Linneduk och linneservetter, servettringar, mini-vaserna och samtliga glas- Åhléns
Servis och bestick - IKEA
Ljusstake - Hemtex (jag köpte ett oasis-block som jag lade i blöt ca 50 min och stoppade ner 30 st rosor i).
Spetsduk och spetsunderlägg, H&M Home
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Så fint, allt passa så bra ihop :)

Postat av: Helena Persson

Såå fint dukat!! Gud vad du är duktig! Vad fint allt ser ut! Jag önskar att jag med hade det så som du. En sak som jag undrar över är hur man ser gamla inlägg? Jag kan bara se den första sidan i din blogg och jag älskar den, du har så fina tips! Vill se mer!!!!

2013-02-14
Postat av: ellen

Så himla fint!

Postat av: Anonym

Så tjusigt!!

2013-02-24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback