The aftermath

Lite trött och bakis efter en massa utsökta viner men framför allt supernöjd efter en jättetrevlig kväll och partymiddag då det spelades house för fulla muggar i bakgrunden ända fram till kl 03. En massa bilder finns på min Instagram, glömde dock att ta kort på varmrätten som var köttfärsfyllda cannellonis med sallad. Har lite rester så kan ta kort på det istället? Haha! Recept på allt jag lagade kommer, nu ska jag slänga mig i soffan i min Onepiece och ta det lite lugnt.
 
Nu väntar städningen i köket, diskbänken ser ännu värre ut! Då är det skönt att vi har upplägget hemma: Kelly lagar maten och dukar, Erik plockar undan ;)

Kommentarer
Postat av: Emma Härnqvist

Perfekt upplägg :)

2012-09-02
URL: http://perfektion.blogg.se
Postat av: Marie

Det upplägget har vi här hemma också. Jag är helnöjd med det ;D

2012-09-02
URL: http://marieguld.blogg.se
Postat av: Carl-Alfred

Härligt! ;)

Postat av: Mary

Underbar dukning, Kelly! Du är verkligen helt fantastisk.

2012-09-03
URL: http://www.mariahellsing.se
Postat av: Hanna

Vilket bra upplägg!

Postat av: christin

Vad fint du dukat! Så jättefint!

Postat av: sarah

Tjusigt!Vart kommer bords tabletterna i från?Vill passa på att tipsa om min systers underbara inrednings blogg www.levalite.blogspot.com där hittar du massa härlig inredning mm.Även lite bilder från min 30 års fest i helgen med massa rosa detaljer :)

2012-09-04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback