Party gal

Efter en heldag med en lång och solig promenad genom Stockholm var det dags för lite tjejkväll och party. Var riktigt roligt och jag ska nog lägga upp en film där jag ful-dansar till Gangnam Style, haha!
 

Min vän Fanny som jobbar med smink förvandlade mina ögon under kvällen, bilden gör ingen rättvisa alls men på  min Instagram finns en annan bild då man ser ögonlocken bättre. Som vanligt är jag chockad över hur långt mitt hår har blivit. Sorry att jag tjatar men då jag kämpat i flera år är det underbart att äntligen se resultat!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ser fram emot filmen! haha :)

2012-09-16
Postat av: Joanna / byblondie.se

Ditt hår är verkligen superfint :)

2012-09-16
URL: http://byblondie.se
Postat av: Carl-Alfred

Jättefint! :)

Postat av: Ellen

Jättefint hår! Vad gör du för att få det långt? Har oxå kämpat med mitt :(

2012-09-16
Postat av: Sandra

Ja, lägg upp filmen! :)

Postat av: Chokladfreaks

Åh ditt hår ser jättefint och friskt ut. Vad har du gjort med det? Vad använder du för produkter? Jag har såna problem med mitt hår alltså, alla tips mottages.

Postat av: Jess

Ja ditt hår är verkligen SUPERFINT! Jag undrar också vad du har gjort :) Tips tas gärna emot!

Kram

2012-09-19
Postat av: Denise - Gravid med nr 1!

Superfint hår! :)

2012-09-20
URL: http://danajs.blogg.se
Postat av: IDASWARDROBE.com

Håret är jättefint! Själv kapade jag av mitt lååånga igår :)

2012-09-22
URL: http://IDASWARDROBE.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback