Wanna be berry kissed?

I helgen köpte jag ytterligare en fragrance mist från Victoria´s Secret med doft av wild raspberry & praline. Den doftar gott men är aningens för sockersöt för mig, lite som hallonsaft med extra mycket socker. Jag tänkte att denna kunde glädja en av er istället då jag ändå har så många VS-dofter hemma.
 
Tävlingsuppgift: "Follow:a" mig på Instagram (missbiddle) och skriv en kommentar på denna bild som finns upplagd där. Ni som redan har mig på Instagram får givetvis vara med i tävlingen också, så länge ni skriver en kommentar! En vinnare drar jag om exakt en vecka (5/11). Lycka till!
 
Stort grattis till "maddefaro" som blev vinnaren av doften! :-) Stort tack till alla ni som tävlat <3
 

Kommentarer
Postat av: Sandras Värld

Vad kul! Jag provar hihi! :) Kram

Postat av: Anna

Men. Instagram,vi är inte alla som har det.:(

2012-10-29
Postat av: M

Vart köper du VS produkter?

2012-10-29
Postat av: ellen

Hej!
Jag följer dig nu på instagram (och gillade även bilden på misten) och vill vara med att tävla.
Tack för en sockersöt och inspirerande blogg!

Postat av: Claudia

Hej :) vari köper du dina VS produkter? :) gillar verkligen din rosa blogg :) kram

2012-10-30
URL: http://carlinc.blogg.se
Postat av: Ramona

Hej, följer dig på Instagram och är gärna med i tävlingen :) Som andra har frågat, var köper du VS-produkterna?

/Ramona

2012-10-30
Postat av: Kelly

Jag har köpt mina VS på www.beautystore.se, jag bor granne med deras lagerbutik nämligen :-) Annars finns VS på www.bydee.se

2012-10-30
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: Johanna

Hejhej! Jag följer dig nu på instagram och jag hade så gärna velat testa denna doften. Wild raspberry & praline låter så juvligt. Jag har tre dofter hemma som jag älskar, pure seduction, love in fantasy och mango temptation. Helt underbara är dofterna från VS garden collection. Jag hade inte haft något emot att testa denna som du nu lottar ut. Kram!

Postat av: Helena

Hej!
Åh VS får mig alltid att längta till USA, hoppas på vinst så längtan blir mindre påtaglig!
PS din blogg är verkligen inspirerande med allt pyssel! =)
Kram Helena

2012-11-04
Postat av: Hanna

Jag följer dig på instagram ;)

2012-11-04
Postat av: text your ex Back examples

I was able to find good info from your articles.

Postat av: de geheimen van het versieren

flirt online leren flirten

Postat av: gardening

This is without a doubt one of the most interesting sites I have seen.
It's so easy to tune out, but there's really still some great things online,
and I believe your blog is absolutely one of them!

2013-01-06
URL: http://www.cypressmulch.net
Postat av: text your ex back examples

Your style is unique compared to other folks I've read stuff from. Thank you for posting when you've
got the opportunity, Guess I'll just book mark this site.

Postat av: yCKSpoezFv

main page tramadol for dogs with liver problems - buy tramadol no prescription overnight

Postat av: rSOpCxgyoA

xanax sale order xanax online mastercard - online rx no prescription xanax


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback