I Love...

Ett utav mina favoritprodukter är hudvårdsmärket I Love... De doftar så fruktansvärt gott att man vill nästan äta upp dem. Jag har även duschcremen Strawberries and milkshake hemma och det är en fröjd att duscha varje gång.
 
Senaste tillskotten är en duschcreme med coconut & cream, en bodylotion och handkräm med en ljuvlig doft av vaniljglass. Dessa kommer från webshopen Zodezo och alla mina läsare får 20% rabatt på hela beställningen(även veckans vara och månadens erbjudande) om man anger koden "kelly" i kassan.
Gäller t.om 31a okotober.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka härliga doftblandningar, måste absolut testa någon av dem!

En annan sak: Nånting jag gärna skulle läsa om på din blogg är din träning - att läsa om andra flitiga tränare ger en själv så mycket mer inspiration att kämpa på med rutinerna!

2012-10-19
Postat av: Christin

De har ju kopierat Philosophy rakt av, avskyr sånt! Jag håller mig till Philosophy.

2012-10-21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback