Halloween treats

Jag är en sån som verkligen älskar Halloween, man får chansen att pyssla och baka roliga saker och dessutom gå på fester utklädd till vad man vill. Jag har ju hunnit med många tema-fikakalas det senaste året men denna nedan är fortfarande min favorit. Här kan du se fler bilder från kalaset.
 
Då bjöd jag på vampyrbitna cupcakes fyllda med jordgubbssås, spindelnät-kladdkaka, spök-cupcakes med maränger och nutella och avhuggna fingrar av mandelmassa och mandel. Mina svartklädda gäster fick dricka blod (apelsinjuice med röd karamellfärg) och gift (äppeljuice med grön karamellfärg).

Kommentarer
Postat av: donnasandra

Dina teman är de bästa :-D

2012-10-28
URL: http://www.donnasandra.se
Postat av: Emma | Emmas bakblogg

Fina bakverk :)

2012-10-30
URL: http://parlsocker.blogg.se
Postat av: Wille

Babe... Det är så stöööört att det redan gått ett år!

Puss

xoxo

//W


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback