Kärlek förevigad

Häromveckan var jag och Erik bjudna över på en mysig middag hemma hos min vän Jane och hennes man Robin. Under tiden vi smuttade på våra glas champagne strax efter ankomst talade Jane om att hon hade en liten överraskning till oss. Hon stack iväg en kort stund och kom tillbaka med en bok med två välbekanta figurer på omslaget. Överraskade och rörda bläddrade vi genom boken och fann mängder av bilder från vår fotografering som vi hade tillsammans med Jane i augusti förra året.
 
Jag blir lika rörd varje gång jag tittar på alla bilder. Det var en sån härlig dag fylld av massa skratt och en dag då alla meterologer sa att det skulle bli sisådär med vädret efter en vecka med regn men vi gav oss ut ändå och fick värme och sol otroligt nog. Vädergudarna var med oss denna sensommar-eftermiddag/kväll i augusti 2011.
 
Jane är en sån fantastisk fotograf som verkligen lyckas fånga de ögonblick som visar hur man är som person, i vårt fall hur vi är tillsammans - spralliga, busiga, lyckliga och galet kära (gäller än idag) :-)
 
Tack Jane, och inte endast för den fantastiska boken utan för att du spenderade denna dag med oss och förevigade vår kärlek som vi kan kolla tillbaka på när vi är gamla, rynkiga och när Erik inte orkar bära mig längre ♥
 
Samtliga foton är tagna av www.janehaglund.se och en fotobok kan göras på beställning efter en fotografering.
 

Kommentarer
Postat av: Liv

Åh de är ju helt makalösa era fina kärleksbilder! Måste även tillägga att det var en magisk plats ni valde! Vad hette ängen/grönområdet ni befann er på? Letar själv efter vackra location för en framtida plåtning med min kärlek ^^ Tack för all inspiration Kelly!

Postat av: chokladfreaks

Åh så himla fina bilder och vilken perfekt gåva!

Postat av: Frida

Superfina bilder!

2012-10-23
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Jessica Stonegård

Så himla fina bilder!! nästa sommar får jag och Jimmy göra nåt liknande;)

2012-10-23
Postat av: lisette

det var väldigt tjusigt album :)

2012-10-23
URL: http://lajsette.blogg.se
Postat av: Sandra

Kan ju inte bli annat än fint med två vackra människor :P

2012-10-24
Postat av: I N S P I R E M E ♥

Gud så vackra bilder och så fint skrivet :) Blev alldeles rörd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback