Downton Abbey

Min absoluta favoritserie sedan länge är brittiska Downton Abbey. Jag älskar slottsmiljön, kläderna, te-drickandet, intrigerna och framför allt att den utspelas i ett vackert England. Nu har dessutom 3e säsongen börjat, äntligen!
 
För er som också är DA-fans som jag så finns en utställning t.o.m. 6 januari på Hallwylska Palatset, där de har lånat in ett 20-tal outfits från serien. Jag ska definitivt gå.
 
"Crawley"-systrarna från ett modeuppslag i amerikanska Vogue. Fotograf: Uli Weber. (Bildkälla).

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh det är en av mina favoritserier också! Men vart har säsong 3 börjat? Kan inte hitta det någonstans.

2012-10-09
Postat av: Paula

Jag älskar't! Har precis börjat titta och är nästan ledsen över att jag börjar närma mig säsong 3 eftersom jag inte kommer kunna titta på alla avsnitt i sträck numera..

Postat av: Kelly

Paula: Det sänds inte i Sverige ännu, men de går att ladda ner från Pirate Bay varje söndag. Hittills finns 4 avsnitt (Har en vän som laddar ner åt mig, hysch hysch) :-p

2012-10-10
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: nina

Fantastisk serie!

Postat av: Happy Hedgehog

I am completely addicted to DA, and am also watching season 3 ;) Intended to go to the utställning last Sunday, but ended up eating afternoon tea at the Lady Hamilton in Gamla Stan. Can recommend.

2012-10-11
URL: http://www.happyhedgehog.se
Postat av: Emma

Älskar den!

2012-10-12
Postat av: Sarah W L

OJ vad besviken jag blev när jag läste detta..!! Trodde inte att Du var en sån som laddade ner..

2012-12-06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback