Bracelets

-"Kelly, VART har du köpt dessa armband?"
 
-"Erm, jag har gjort dem själv" :-)
 
 
Så lät det i lördags då flera av mina vänner såg mina fina armband gnistra i badrummet. Och ja, det är likadana döskallar som både Engla och Avanna använder i sina armband och säljer men då jag kom över dessa på nätet för en billig peng kunde jag inte låta bli. De är ju så himla fina! Dessutom är det ju så mycket roligare att sitta och pyssla ihop smycken själv och bestämma färger m.m.
 
Nu har jag köpt fler döskallar för att ge bort armband som gåvor till mina vänner ♥ De har fått välja färg själva, så nu ska jag bara köpa fler vaxade glaspärlor så kan jag sätta igång.
 

Kommentarer
Postat av: Jenna - Stockholmsmamma till två ♥

De är superfina de skallarna och jag gillar verkligen färgerna och modellen du valt på pärlorna! Det svarta och bronsfärgade skulle jag inte tacka nej till :)

2012-10-05
URL: http://onlymama.blogg.se
Postat av: Anna

Vart köper du dom? Jättefina!

2012-10-05
Postat av: Viktoria

Åh vad fina dem var! Vart har du köpt döskallarna? Är riktigt sugen på att också göra mig några egna armband:)

2012-10-05
Postat av: Helena N

Dösnygga! :-)
Och jag undrar, precis som Anna & Viktoria, var du har köpt de små skallarna?

Kram och ha en underbar hösthelg
/Helena

Postat av: Etsy

Finns att köpa i massa olika varianter på bl a ETSY

Bara att söka på "Rhinestone skull bead".. finns säkert på Ebay också :)

http://www.etsy.com/search?q=rhinestone+skull+bead&view_type=gallery&ship_to=GB&min=0&max=0&order=price_asc&page=2

2012-10-05
Postat av: joy

bara undrar vilken storlek det är på dina pärlor? köpte några för ett tag se men dina ser mycket sötare å nättare ut.

2012-10-06
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

de är jättefina Kelly!

Och det är sånt här folk får förstå, ja jag och Engla säljer sådana liknande armband men det är grossistpärlor, som finns tillgängliga för ALLA att köpa och göra armband av så sånt här är det bara löjligt när folk börjar härja om att " du har ju bara kopierat ju"... osv

kram

2012-10-07
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Maria

superfina! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback