Receptet

Efter mångas önskemål finns nu receptet upplagt på mina goda höstcupcakes :-)
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh vet att jag inte borde skriva det här men nu kan jag inte hålla mig längre. Är du gravid Kelly?:) du behöver inte svara, behövde bara få det ur mig;)
Tack för den finaste bloggen!

2012-11-17
Postat av: Anonym

Hej! Jag har en fråga angående sylten du brukar göra. Jag tycker att sylten man köper ofta är för söt. Hur blir den du gör själv? Blir den lika söt, mindre söt eller sötare? Är det något man kan styra med sockret du tillsätter bären?

2012-11-17
Postat av: Milla

Gott.

2012-11-17
URL: http://lifeofmilla.blogg.se
Postat av: Kelly

Julia: Udda fråga men nej jag är inte gravid. Hur kommer det sig att du trott det?

2012-11-18
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: Julia

Tycker det har varit mindre kort på dig senaste tiden:) och när det väl har varit kort på dig så har inte magen synts, alternativt att du haft stora tröjor på dig:) haha dumt det låter nu;) men när jag väl hade börjat tänka i dom banorna så var jag helt säker haha! Men nu vet jag;) absolut inget illa menat:)

2012-11-18
Postat av: Kelly

Julia: Haha! De flesta bilder på mig finns på Instagram, från gårdagen finns en helfigurbild där jag har en tajt klänning på t.ex ;-) Än finns inga planer på barn, men jag ser fram emot det i framtiden ;-)

2012-11-18
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: Julia

Haha ja nu har jag bara ytterligare en anledning att skaffa instagram;) men tills dess får du gärna uppdatera bloggen med bilder, så jag slipper göra bort mig igen;) haha!
Ha det fint:)

2012-11-18
Postat av: vesna

Hej!
Höstcupcaksen, innan du fyller dem med med öppelkompotten - gör du hål i dem på något sätt efter gräddning ...? Lr har jag missat ngt? :)
Ser smarriga ut iaf :)

2012-12-10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback