Kelly in Nelly

 
Det är sällan jag går på fest, och krogen ska vi inte tala om! Men då det väl händer är det alltid lite roligt att få klä upp sig, föna bort lockarna, sminka sig och känna sig lite extra fin. I lördags fyllde en vän år och på festen gav många mig komplimanger för min snygga "topp" men det var faktiskt en klänning med vackra pärlor och paljetter jag köpt på Nelly. Matchade tillsammans med örhängen från H&M och klackar i skinn (oxå från Nelly) då jag blev 1.90 lång, hehe.
 
Tyvärr dåliga iphone-bilder på en dålig spegel där man alltid ser kortare ut än vad man är, men såhär såg jag ut iaf.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är typ kär.....Finns den klänningen kvar i deras sortiment? MÅSTE ha....Om nu inte din är till salu? ;-)

2012-11-19
Postat av: Kelly

Hehe, ja den är jättefin :-) Tyvärr är den inte till salu, men hoppas Nelly får in den igen! TNFC heter märket.

2012-11-19
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: MiaShopping

Otroligt vacker! Jag hittade den på https://www.tfnclondon.com och la en beställning. Härmapan Mia är på gång ;)

Postat av: Anonym

lika söt som sist jag var in här :)

2012-11-23
Postat av: Sarah

lika söt som sist jag var in här :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback