Orange summer



Maxiklänning, Ellos. Smycken från Cocoo.se.

Kommentarer
Postat av: william

skitfint:DDDD



Och säg gärna vad du tycker om mina "Don't let her deceive you" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-05-06
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: Nina

Underbart halsband! :)

Postat av: Maria

Himmel så läckert det kommer bli till solbrun hy!! :)

Postat av: fashionrush.spotlife.se - Sveriges nya modeblogg

Superfin färg!!

Postat av: Emmy

Hej Kelly!

Har du några tips på bra webbshoppar?

2012-05-06
Postat av: Jenny

Åh, jag ångrar så att jag inte köpte den där klänningen. Undrar just om den finns kvar....

Postat av: Sovrum

Himlen är så härlig det kommer att vända garvat färg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback