Orange lady


Gårdagens outfit med min nya klänning från Ellos, guldarmband från Indiska och H&M och min vackra ring från Cocoo.se och sedan bruna sandaler till. Bättre bilder på mönstret på klänningen och min ring ser ni här. Klänningen har riktigt mycket tyg och vidd nertill så den ser fantastisk ut när man går! Har fått SÅ många komplimanger för den och t.om av främmande tjejer när jag var ute på AW igår.

Mina fötter syns inte i spegeln på denna bild, men klänningen är storlek 34 och slutar vid fotknölarna på mig och jag är 1,74 lång.

Kommentarer
Postat av: Blondie

Jättefin klänning :)

2012-05-25
URL: http://byblondie.se
Postat av: Em

Åh vilken snygg klänning!

Önskar att jag också kunde ha sådana, men är man över 1.80 är det sällan det räcker till tyvärr. Och jag vill ha dem hel-långa.

2012-05-25
Postat av: Helena N

Men titta, den klänningen har ju jag också beställt.

Oj då, undrar hur lång min blir då? Jag är bara 1,69 och har definitivt inte köpt en i storlek 34.



Du är ju i alla fall skitsnygg i den!

Kram Helena

Postat av: Oh So Glam

Den där klänningen är så fantastiskt fin! Köpte min med en superrabatt på Ellos och eftersom jag är så kort (1,60) gick jag till en sömmerska som sydde upp den lite (okej, ganska mycket) åt mig. Är så nöjd! Den kommer garanterat användas vid en rad festligheter framöver! :-)

2012-05-25
URL: http://ohsoglam.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad fin klänningen är!

Postat av: Sovrum

Det formella är så fantastiskt! Köpte mig en vaktmästare minskning Ellos och eftersom jag är så unretentive gick jag till en sömmerska som skarvas upp en minimal för mig. Jag är så GLADLYNT, Visst är det gåvan användas i ett program för firandet att gå vidare.

2012-05-31
URL: http://www.voxmobler.se/
Postat av: Anonym

Dina armar och axlar ser plötsligt sjukt smala ut. Alldeles för smala... Du skulle nog må bra av att äta lite mer innan det blir ännu värre.

2012-06-14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback