Husmorsorna

Bakbloggerskorna Husmorsorna teamade upp med Baileys och bjöd på en jättefin bjudning i form av hembakta tårtor och bakelser - allting med Baileys i. Jag satt vid samma bord som dessa roliga kvinnor och pratade med dem om allt mellan bloggetikett och såklart bakning. Glömde dock att fråga dem vart de köpt lavendelsockret som är på tårtan nedan, ska maila dem!


Bilder tagna med min iphone, därav den sämre kvalitén.



Innan alla godsaker förtärdes en smarrig sallad med räkor, chili, mango och avokado. Jag som fortfarande har en jobbig rethosta råkade få i mig en bit superstark chili och fick världens hostattack :-/ Så det blev en hel del röda bitar kvar på tallriken ;-)


Gerbera-porslin! ♥



Man måste ju smaka allt ju, oförskämt annars ;-)


Kommentarer
Postat av: Johanna

vad underbart det ser ut!:)

2012-05-03
URL: http://geminaarts.blogg.se/
Postat av: Jenny

MUMS! Härligt. JAG har fått en hemsk hosta nu. Är hemma idag också. F-n! Har knappt sovit i natt. Tips tages tacksamt emot...

Postat av: Heidi

Wow vad gott det ser ut! Och vilken underbar dukning. Jag älskar Gerbera!

Postat av: BECCA- Mode, foto och vardag!

Åh vad massa gott!

Postat av: fashionrush.spotlife.se - Sveriges nya modeblogg

Gud vad gott!!!

Postat av: Tanja

Avis ! :P

Postat av: Hanna

Vad gott det ser ut!

Postat av: Sofia

Wow så mycket gott! :)

2012-05-03
URL: http://borninmay.blogg.se/
Postat av: Barnrum

Jag slog hade ett hemskt symptom nu. Är huset idag symptomfria. Fn! Har knappt sovit senaste natten. Tips är dömda tacksamt konventionella ...

2012-05-31
URL: http://www.voxmobler.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback