Curls


Vet ni vad? Det är såhär mitt hår egentligen ser ut! Tog denna bild igår kväll med min iphone då jag kom hem från all regn ute och direkt så krullade håret till sig i lockar och korkskruvar.

Har sedan jag varit liten alltid haft en slags hatkärlek till håret och jag känner mig alltid som finast då jag stylar det rakare. Konstigt det där att man alltid vill ha det man inte har, trots att det man har faktiskt är rätt fint? :-)

Erik och mina vänner tycker jag borde ha såhär mycket oftare, vad tycker ni? Jag vill nog vänta tills det blir ca 1 dm längre, känner mig korthårig som lockig :-)


Kommentarer
Postat av: Madelene R

OJ sicket fint hår du har!! Visa dina lockar oftare säger jag! =D

2012-05-11
Postat av: Ann

Känner igen det!! Får så mycket fina kommentarer om mina lockar men jag gillar inte dom alltid :)

2012-05-11
Postat av: Hazel

Jag tycker att du ska ha det precis som du vill, men jag håller med dina vänner om att ditt naturliga hår är väldigt vackert det också!

Postat av: Lina

Vilka underbara lockar! Det är ju sådana man drömmer om att ha!

2012-05-11
URL: http://lyckolina.blogg.se/
Postat av: Blondie

Du har verkligen jättefina lockar :)

Men jag vet vad du menar, jag har långt tjockt lockigt hår men brukar platta det så det blir rakare och ser tunnare ut...

2012-05-11
URL: http://byblondie.se
Postat av: Malin

Jag persobligen älskar lockigt hår!

2012-05-11
URL: http://maulun.blogg.se/
Postat av: Marie

Du borde ALLTID ha sådär! =) Annars kanske jag kan få ditt hår? hihi

2012-05-11
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Karin

wow, vilka underbara lockar! Du borde absolut låta den vara!!

Postat av: Helena N

Ja visst är det så, att man oftast vill ha det håret man inte har.

Men jag vet att vi är många som skulle kunna "döda" för att få ha ditt naturliga guldlockesvall.

Du är precis lika vacker oavsett om du fönar ut håret eller ej.

Kram Helena

Postat av: Frida

Ditt hår är helt underbart, önskar att jag hade sådana lockar!!

2012-05-11
Postat av: Sarah

Så himla fint! Det där ska du absolut ha!

2012-05-11
URL: http://wrengler.blogg.se/
Postat av: Linnea

Super sött och fint! :)

2012-05-11
Postat av: Sylvana

Omg! sluta genast att föna ;) jag önskar själv att jag hade kvar mina korkskruvar, men de försvann när min mamma klippte av mitt hår vid 7-årsåldern :´(

Nu har jag bara vågigt och tråkigt sighs

Du passar i båda looken men det här kan vara grymt härligt och naturligt till sommaren ;)

2012-05-11
Postat av: Lina

Tycker de är finast när du plattat till de lite. Även om de är fint lockigt med :)

2012-05-11
Postat av: Anna

Du har fina lockar ju! Jag har också lockigt hår. Känner igen det där med hatkärleken gentemot det :P Det är väl nu på senare år som jag lärt mig gilla det, det enda jobbiga är väl att jag naturligt har ganska torra och porösa hårstrån och det ser inte du ut att ha alls:)

2012-05-11
Postat av: jasmin

OH... MY.... GOD!

Peppar peppar.. fy Kelly vrf gömmer du denna skönhet från oss?!

2012-05-12
Postat av: jasmin

Missförstå mig inte nu kära.du. Men du ser mer livlig och levande ut med lockarna. Det raka håret minskar din vitalitet på ett sätt. Kram

2012-05-12
Postat av: M

Fantastiskt vackert! Har samma lockiga svall och i tonåren höll jag också på att platta det hela tiden. Nu älskar jag mitt lockiga hår och har slängt bort plattången. Varför ha rakt hår och se ut som alla andra? Go curly girl!! ;D

2012-05-12
Postat av: Maria

Vilka vackra lockar! Om du visste vad jag har försökt få lockar i mitt tråk-raka hår. Jag kan inte förstå varför plattänger blivit populära - rakt hår är trist! På 80-talet försökte jag permanenta håret, men lockarna slaknade efter två veckor... Grannens gräs är alltid grönare.

Postat av: Sandra

Du är jättefin i dina lockar!

Postat av: belle

Tycker att dina naturliga lockar var superfina. Kan tänka mig hur fina de är när du har stylat till de!

2012-05-12
Postat av: E

Vad fiiiin! =)

2012-05-12
Postat av: Johanna

Jag håller med Lina, ser lite bättre ut när du stylar det! Kan lätt bli ett intryck av att håret är ovårdat när man har så MYCKET lockar som du har.

2012-05-12
Postat av: Charlotte

Tycker det ser underbart ut! Ha det så, så slipper du ju greja med det hela tiden. Kram!

Postat av: AMANDA FALK

haha va men åååh vilken guldlock! hade ingen aning om det och VARFÖR låter du det inte vara sådär fint? :D



Sv: Yes jag har sett bilder på dina kosta boda make up, inspirerades ju av dig :)) så sjukt snygga, vill ha 50 st i alla olika sizes och färger :D



Ha en fin dag!

2012-05-15
URL: http://amandafalk.se
Postat av: Angelica

Wow, underbara korkskruvslockar!!

Postat av: Em

OMG!! Du har mitt ABSOLUTA drömhår, själv sliter jag sönder håret med locktången och skulle ge precis vadsomhelst (!!) för att ha ditt hår! Verkligen var som helst! Du är mycket finare i lockar, fast jag kanske är lite partiskt eftersom jag hatar mitt egna raka, trista hår!

2012-05-23
Postat av: Sovrum

Du bang riktigt trevlig curls.But Jag jazz vad du vill, jag persons flerstaviga ogenomträngliga curling pilus, men vanligtvis den mattan så det gåvan rakare och undersöka tunnare ..

.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback