Tjejmiddag

Nu blir det tjejmiddag hemma hos min vän/granne Olivia som flyttat några kvarter bort. Hon bad mig att ta med en flaska rosé för att fira både nya lägenheten och våren som kommit, men som alltid gillar jag att pimpa till mina vinflaskor.

Glömde tyvärr ta kort i söndags, men på den vinflaskan (som var helt svart) knöt jag fast en lila fejk-orkidé med lila rosettband.

Under vår gästsäng hemma har jag en enorm förvaringsbox som innehåller prasselpapper, presentboxar, sidenband i alla möjliga färger m.m. Världens största pyssellåda helt enkelt som jag alltid dyker in i så fort jag ska slå in en present.


Kommentarer
Postat av: Sandras Värld

Superfint & hundra gånger roligare! Kram

Postat av: Johanna

Vad härligt med tjejmiddag! :)

2012-03-15
URL: http://geminaarts.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag är likadan, även om det nu börjar sina i min låda... Vad kul med tjejfest! Ha så kul!

Postat av: Lena

Fröken perfekt har talat.. ;)

2012-03-15
Postat av: Milla

det vinet har jag också gett bort,typiskt tjejigt

Postat av: lisette

det är både roligt att göra och roligt att ge bort, sen om man är i dens andra skor så är det väldigt roligt att få med!

2012-03-16
URL: http://lajsette.blogg.se/
Postat av: Anonym

Detaljer gör så mycket :)

2012-03-16
Postat av: Ida

Smart! Blir såå mycket roligare då ju!

2012-03-16
Postat av: Hanna

Så fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback