Tävling med Procter & Gamble!

Nu firar vi denna soliga dag med att sätta igång en tävling i samarbete med Procter & Gamble. Tävlingen går ut på att hitta så många P&G produkter du kan i ditt hem.
 
Leta efter de produkter du har i ditt hem och skriv ner dem i en kommentar under detta inlägg. Maila dessutom bilder på produkterna till [email protected]
 
Den vinnare jag drar vinner en Multiquick handmixer och kommer även att vinna ett nytt exemplar av en utvald produkt. Så om t.ex. en av bilderna man skickat bild på är en platttång får vinnaren en helt ny platttång! Observera att det ska inte vara produkter fotade i en butik, utan det ska vara i ens eget hem!
 
 
P&G produkter som du skall leta efter i ditt hem:
Always, Aussie, Ariel, Braun, Clearblue, Duracell, Yes, Gillette, Gillette Venus, Head&Shoulders, Oral-B, Pampers, Vicks, Wella Pro Series, WellaCare, WellaFlex.


Parallellt med detta går kampanjen ”Guldbonus” i livsmedelsbutiker runt om i Sverige, där det är möjligt att få bonus på samtliga produkter som inhandlas. De insamlade bonuspoängen kan sedan omvärderas till riktiga varor på P&G’s hemsida. Om du vill läsa mer om kampanjen, klicka här.
 
Lycka till!
 
Här är t.ex. de produkter jag hittade hemma!

Kommentarer
Postat av: Helena N

Vilken rolig tävling!
Man har ju mer P&G-produkter hemma än man tror.

Kram Helena

Postat av: Hanna

Hej!

Vad heter du på Instagram? :)

Mvh
Hanna

2012-06-20
Postat av: Helena Nygrund

Hej hej vackra Kelly!
Jag hade ju totalt glömt bort tävlingen, men nu har jag rotat runt här hemma och hittat lite P&G-grejer jag inte kan vara utan: Braun hårfön, Braun resefön, Braun Satin Hair 3, Braun stavmixer, min älskade Braun Oral-B elektrisk tandborste plus flera extra borstar-som jag inte kan leva utan, Braun ThermoScan-örontermometer- ett måste för barnfamiljer, Head&Shoulder shampoo, Vicks-salva (vilken familj kan leva utan den?), Yes handdiskmedel, och lite Wellaprodukter.
Bilder kommer på din mail.
Kraaaam Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback