Kransar

Nu är det inte alls långt kvar till midsommar och detta år kommer firas med en massa vänner med lunch, lekar, FEST, middag och poolparty! Gissa vem som ansvarar för jordgubbstårtorna? ;-) Åh, jag längtar så!

Är även på tiden att fundera på vad för krans man ska ha. Som ni ser här på bilderna nedan blir det definitivt en köpt krans i år, fjolårets blev inte så lyckad ;-)


Midsommarafton 2010 (då jag var brunett med fula extensions) och midsommarafton 2011 då jag och Erik åkte ut själva på campingäventyr och tältade i skärgården.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hade ingen aning om att man kunde köpa! Är det på vanlig blomaffär? Vad betalar du för en sån? Känns nästan lite fusk;)

2012-06-11
URL: http://martinah.spotlife.se
Postat av: Kelly

Martina: Nejdå, om man inte har tillgång till blommor eller har tid så är det perfa! Numera är det allt vanligare med köpt krans har jag märkt.



Min krans från 2010 med rosor, blåklint och brudslöja kostade 350 kr och var lika fin även på midsommardagen.



Den från 2011 var gratis, men gick inte att ha på sig ;-)

2012-06-11
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: Sandras Värld

Hihi inte det lättaste att göra krans, men jag ska göra en :) Kram

Postat av: Blondie

Hade ingen aning om att man köper kransar...tycker att det är lite charmigt när de inte är helt perfekta :)

2012-06-11
URL: http://byblondie.se
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Lägg gärna in några recept på tårtor! Gärna med maräng i (och gärna glutenfria om du har några tips...).



Jag har köpt "fejkade" kransar som är superfina :-).



//Emelie

2012-06-12
Postat av: Sara

Hej!



Kan inte du skriva redan nu recept och hur du kommer at göra din midsommartårta? hade vart så himlans snällt



Tack på förhand

2012-06-12
Postat av: Anna

Hej Kelly!

I vilken blomsteraffär brukar du köpa kransarna?

2012-06-12
Postat av: Anna

Hej Kelly!

I vilken blomsteraffär brukar du köpa kransarna?

2012-06-12
Postat av: lisette

den från 2011 ser faktiskt ut att vara gjord med massa midsommar glädje, så det anser jag vara en riktigt fin en :)

2012-06-13
URL: http://lajsette.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag har aldrig lyckats med min krans, kanske borde köpa en ändå!

Postat av: Linnea

Vad fina! Men hur gör man en krans? :)

2012-06-13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback