Adda mig på Instagram och vinn en goodiebag!

Igår gick jag genom mina goodies från div. event och sponsorer och det är så himla många bra och fina saker som tyvärr aldrig kommer till användning, eller som jag har dubbletter av. Så jag lottar helt enkelt ut en del av det jag har!
 
Tävlingsuppgift: Adda mig som follower på Instagram. Jag heter "missbiddle". Sedan drar jag en follower som vinnare till denna fina bag. Antingen möter jag upp ifall ni bor i Stockholm eller så skickar jag allt per post. Vinnaren meddelas på Instagram + annonseras på bloggen.
 
Ni som redan har mig på Instagram är redan deltagare, så bara att hålla tummar och tår!
 
Bagen innehåller bl.a. mandelmjöl tll macarons, lösfransar, smink, bodylotion med chokladdoft från The Body Shop, hårolja från Macadamia, brun-utan-sol, mobilfodral från Ziperall, papperssugrör, strössel m.m.  Allt är nytt och oanvänt/oöppnat (såklart)
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Följer redan dig på Instagram så antar att min uppgift bara blir att hålla tummarna då? :)

2012-06-20
Postat av: Kikan

Åh! Hoppas! Hoppas! Vilken underbar Goodiebag. Håller tummar och tår :) Kram Kikan

2012-06-20
URL: http://hemmahoskikan.se
Postat av: Linn

Håller alla tummar och tår :)
Trevlig midsommar!

2012-06-20
Postat av: Mona / La vie est Belle

Vad roligt med tävling! Jag följer redan din Insta så jag hoppas på tur :)

Trevlig Midsommar-helg!

Postat av: Lynn

Följer redan sen en tid tillbaka så jag håller tummarna! :D

2012-06-20
URL: http://lella.blogg.se
Postat av: Sandra

Va rart av dig :D! Jag måste nog va med ;) gillar verkligen halsbandet!

2012-06-21
Postat av: Christine&Paris

Åh jag som aldrig vinner vill gärna ha allt det där! ;) Du behöver inte ens skicka till Frankrike för jag får snart besök från Sverige, hehe.

Postat av: Alexandra Gerges

Roligt att du lottar ut istället för att det skräpar hemma, det uppskattas! Jag följer redan, så håller tummarna! Kraam Alex

2012-06-21
Postat av: Idaswardrobe.com

Så generöst! Jag håller en tumme här :)

2012-06-21
URL: http://Idaswardrobe.Com
Postat av: Milla

Hoppas jag vinner,Millasweden.

2012-06-21
URL: http://lifeofmilla.blogg.se
Postat av: Sandras Värld

Åh hoppas hoppas :) KRAM

Postat av: jenny

följer:)

Postat av: linnéa

det där skulle jag inte säga nej till men jag har ingen smartphone så jag kan dock inte delta.. meeen lyckan till den som vinner:)

Postat av: Emelie

addat dig :)
Kram
Från emelloj

Postat av: Frida - mamma till Filippa

Åh så mycket fint!

2012-06-24
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Nastia

åååh, vinner aldrig sånt här så nu har jag börjat följa dig på instagram och hoppas på en vinst! Kram!

Postat av: Latte_Tanya

Jag följer dig redan =) Om du inte har något att göra hade jag blivit glad om du kikade in på min instagram och kanske gillade något. Jag tror du kommer gilla min instagram, jag lägger upp söta saker, kaffe/fika bilder, smarriga väskor, skor, sötsaker och mycket mer. Jag fotar allting själv =) Jag heter Latte_Tanya

Postat av: Lyckolina

När får vi veta vem som vunnit? Tyckte det var en toppenvinst så jag håller min tumme :)

2012-07-09
URL: http://lyckolina.blogg.se
Postat av: malin

när väljer du ? :)

2012-07-09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback