Hemma igen!

Ojojoj vilken vecka det var i Visby! Har tagit mig 2 dagar att återhämta mig sen hemresan, och idag är första dagen jag mår bra. Galet! Detta ska firas idag med en tripp till Nynäshamn för sol, bad och god mat.
 
Tyvärr har min vän fått med sig min systemkamera, så alla bilder från Gotland och Skåne dröjer lite till. Senare i veckan åker vi dessutom iväg ett par dagar till ett landställe på Blidö så bloggen kommer att lida ytterligare denna vecka, men jag förmodar att ni har som jag fullt upp med att njuta av semester istället för att läsa en massa bloggar.
 
Ps. Den som vinner Instagram-tävlingen kommer att höra från mig på sin egen Instagram-profil under dagen idag ;-)
 
Foto från Kharma i måndags, vår första kväll i Visby började bra!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Spännande!!!! Hoppas det blir jag!!! :) Välkommen hem igen! Kram

Postat av: Carl-Alfred

Härligt! :)

Postat av: Anna Lovisa

Det ser ut som ni haft kul i alla fall! :) Då brukar det vara värt å ta en dag eller två till återhämtning..

2012-07-30
URL: http://alovisa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oj, får vi storbesök?! Är uppväxt och jobbar i Nynäshamn men har flyttat därifrån :) hoppas du får en trevlig vistelse!

2012-07-31
Postat av: K

Tja många har semester och då faktiskt mer tid att läsa bloggar? Korkat resonemang av dig. Alla 30-åringar lever inte fjortisliv på Gotland. Men finns många mkt bättre bloggar som är mkt mer intressanta. Personligen blir jag uttråkad hos dig.

2012-07-31
Postat av: Big Sis

Korkat "K"? Varför bryr du dig?!

2012-07-31
Postat av: Big Sis

Korkat "K"? Varför bryr du dig då?!

2012-07-31
Postat av: evelina

Usch K! Heja Kelly!! :) njut av semestern och att leva livet!

2012-07-31
Postat av: Kelly

K: Fjortisliv? Hahaha! Nåväl, men kan inte glädja allas behov! Och det är tråkigt att du inte har lika full rulle och skoj på din semester som på min :)

2012-07-31
Postat av: pilla

Det är väll härligt att vara ute och kalasa på sommaren. Bara alla gör det man blir glad av så är det väll bästa lösningen för alla!

2012-07-31
URL: http://pernillabredolt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback