Paket

Sen jag kom hem från Barcelona förra veckan har det kommit en hel del bud hem till mig, älskar paket och all kreativitet bakom dem.
 
Hpnotiq är en festlig blå dryck som passar utmärkt som välkomstdrink på en fest. Servera väl kyld tillsammans med en skvätt citron eller lime.
 
I denna korg kom allt jag behövde för att göra en kokozpacho, dvs. en kall soppa gjord på Vita Coco kokosvatten, avokado, citron, koriander, gräslök, gurka, persilja och spenat.
 
Och så en flaska vitt från Zonnebloem tillsammans med ett kit för att odla min alldeles egen solros.

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh, vill också ha! :)

2012-07-13
URL: http://marieguld.blogg.se
Postat av: Joanna / byblondie.se

Det måste ändå vara riktigt kul att få så mycket paket som du får? Att få testa saker som man kanske inte hade testat på annars. Jag hade verkligen gillat det :)

2012-07-14
URL: http://byblondie.se
Postat av: Carl-Alfred

Tummen upp! :)

Postat av: Sanna

Zonnenbloem har ett rött vin som är riktigt gott. Ville bara tipsa om det :)

2012-07-15
Postat av: Frida

Hur var vinet? Har funderat på att testa det..

Hoppas du har en härlig tisdag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback