Crochet in the forest

Här är några vackra (och helt oredigerade) foton som Erik tog på mig i förrgår. Han är så himla underbar som alltid ställer upp som fotograf när jag vill ha bilder till bloggen och tar alltid flera kort så att man kan välja ut de bästa. Jag har lärt upp honom bra ;-) 
  
Både den virkade bikinin och klänningen är från Chicy.
 
ÄNTLIGEN kan jag numera säga att jag har långt hår. Fatta hur många år som jag kämpat med att få tillbaka mitt tjocka svall? Men målet är ännu inte nått, vill ha 10 cm till innan jag blir helt nöjd.
 

Kommentarer
Postat av: Wiktoria

Hur gör du för att få så lång och fint hår???
Mitt hår växer ingenting!!

2012-07-13
Postat av: Kelly

Wiktoria: Jag äter en kapsel Silicea dagligen (kosttillskott med kisel), använder värmeskyddande spray från Tresemmé när jag fönstylar håret och avslutar med hårolja på topparna (Maroccan Oil).

Sedan ska man sluta upp med att vara superblond som jag var förr, mitt hår växte ingenting under denna period och var endast 1/3 så tjockt som jag har nu.

Jag färgar min utväxt hos frissan var 3e månad istället för varje månad, vilket oxå bidrar till mindre slitage.

Lycka till! :)

2012-07-13
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: Maria

För mig tog det kanske 8 år för att få håret att växa sig midjelångt(från strax över axlarna). Hur många år tog det för dig? :)

Postat av: Kelly

Maria: För mig tog det 4 år innan mitt hår började få längden och tjockleken igen. Förhoppningsvis har jag drömlängden lagom till nästa sommar :)

2012-07-18
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: Hanna

Så fina bilder!

Postat av: Sanja

Hur ofta klipper du dig?

2012-07-20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback