Vinn alla produkter från Moxie!

Då majoriteten av ni som läser min blogg är tjejer så tyckte jag att denna tävling vore passande, då det handlar om saker som vi verkligen måste ha varje månad kombinerat med sockersöta förpackningar! Jag talar om tamponger, bindor och troskydd från märket Moxie från TampongShopen.se!

Nu har ni chansen att vinna det ultimata Moxie-kitet, värde 255 kr. Det innehåller allt man behöver som tjej (tamponger i 3 storlekar, trosskydd och dag-och nattbindor) och dessutom är förpackningarna så fina att man gärna har dem framme i badrummet. Det blir nästan lite roligare att få lingonvecka! :-p



Tävlingsuppgift: Klicka här och like:a Tampongshopen.se på Facebook och lämna en kommentar under detta blogginlägg om varför just DU ska vinna detta söta Moxie-kit. Tävlingen pågår fram till den 23/2 då en lycklig vinnare kommer dras, lycka till!



Stort grattis till Regina som är vinnaren av kitet!

När veckan kommer och man har ont i flera dar,
Skulle det kännas lättare om jag dessa fina askar har,
När jag flyttade till min nya lya,
Fick jag lämna fina askar hemma och har inte hittat nya,
Jag önskar så att jag vinner tävlingen denna,
Det skulle göra det så himla fint här hemma!

p.s. hittade din blogg för några dagar sen och den och du är verkligen fantastisk!

2012-01-19
URL:
http://reginalivet.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vad kul! Min kollega - som tills hon började på detta jobb bodde i London - har de där söta burkarna! Nu vet jag vad det är och varför hon har dem, haha. Jag vill vinna för att jag arbetar på en arbetsplats med uteslutande män, och det ibland är svårt när man ska på toa. Dessutom har jag ju så länge undrat var jag kan få tag på de där söta plåtburkarna min kvinnliga kollega har haft - och nu har jag chansen att få dem! :)

Postat av: Laila

Vi är tre i familjen som använder tamponerg/bindor så jag behöver all hjälp jag kan få för att minska vår autgifter för detta ;)

2012-01-19
Postat av: elin

Jag vill vinna av den anledningen att jag tycker det är så fruktansvärt tråkigt att köpa sådana här i butik! Dessutom är de man köper inte alls så fina som dessa på långa vägar. De skulle passa fint i mitt badrum!

2012-01-19
Postat av: Johanna

Åh då söta! Det hade varit roligt att ha ett sådant fint i handväskan då man bara har en plastpåse med sådana saker!

2012-01-19
Postat av: Linda

För att jag alltid, sen jag fick mens har haft sådana hemska värkar så det finns inte. Ett rent helvete rent ut sagt! Majoriteten av tiden har jag t.o.m fått vara hemma från skolan. Tyvärr har inget riktigt kunna hjälpa mig så det är bara något jag får stå ut med, hur hemskt det än är! Som tur är börjar jag vänja mig men varje månad fasar jag inför den hemska vecka som alltid ska komma. Även fast dessa söta förpackningar inte skulle hjälpa mot värken rent fysiskt så skulle de definitivt hjälpa psykiskt, en liten anledning att se fram emot lingonveckan. Kram på dig!

2012-01-19
Postat av: Helena N

Tänk vad skönt för min älskling att slippa se de vanliga fula förpackningarna spridda över badrummet, eftersom det är både jag och våra två tonårsdöttrar som är flitiga användare av mensskydd.

Och det är alltid någon av oss tre som har lingonveckan.

Kram Helena

Postat av: regina

När veckan kommer och man har ont i flera dar,

Skulle det kännas lättare om jag dessa fina askar har,

När jag flyttade till min nya lya,

Fick jag lämna fina askar hemma och har inte hittat nya,

Jag önskar så att jag vinner tävlingen denna,

Det skulle göra det så himla fint här hemma!



p.s. hittade din blogg för några dagar sen och den och du är verkligen fantastiska!

Postat av: Petra

Åh vad fint! Jag vill vinna dessa så att jag får ha mina tampoger i badrummet! Vi har lite förvaringsbrist i det rummet och min make klagar (tycker det är pinsamt??) när det står ett tampongpaket synligt... vilket betyder att jag förvarar dem i en liten väska i sovrummet... inte praktiskt! :) Save me!

2012-01-19
Postat av: ERIKA

Jag har alltid mina trosskydd och tamponger ståendes framme på en hylla i badrummet och detta blir min kille alltid tokig på. Inte det att han skämms utan tycker det ser otrrevligt ut. Så att vinna dessa fina kan jag ju faktiskt ha dem framme!!

2012-01-19
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: Klara

Men gud vlke fina :O Precis i min stil!

Jag vill vinna för att det är så att vi försöker bli gravida och varje gång man får mens blir jag så ledsen eftersom att det inte blev ett pluss på stickan denna månad heller och vi har försökt läänge, men med detta paket så kanske jag blir lite tröstad iallafall:)

2012-01-19
URL: http://kmv.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

God middag söta.

Klart man vill vara med i denna fina tävling. Jätte söta askar att ha sina tamponger i....Alltid extra kul med sina egna små söta askar :) kram kram

2012-01-19
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Denise Blomgren

Hej,

Jag har tyvärr drabbats av att ha extremt mycket mens (måste byta mitt i natten första 2 dagarna för att inte blöda igenom) OCH då också extremt mycket mensvärk.

Känner mig helt handikappad & har superont i en vecka.

Så ja behöver all hjälp jag kan få att göra denna vecka lite roligare.

MVH

denise

2012-01-19
Postat av: Anna

vill vinna för att kunna ha sådana här kvinno saker i någon fin förvaring hemma hos min pojkvän. Så man slipper "skämmas" över L veckan..



:)

2012-01-19
Postat av: Emilia

Som student lever jag på Csn-pengarna, vilket medför allt annat än en tjock plånbok. Toppen vore då att vinna det här Moxie-kitet. Korsar fingrarna och hoppas :) kram, Emilia

2012-01-19
Postat av: Klara

Jaha! Nu har jag gjort det :)

2012-01-19
URL: http://kmv.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack kelly, nu har jag lajkat på fb också! :)

Postat av: Förvirrade Morsan

Jag är helt klart med! Mensskydd går alltid åt! Jag vill vinna för jag tyckte att dessa förpackningar var fantastiska, jag tycker dessutom de har en smart idé med att skicka med ett etui när man köper bindor/trosskydd och att tampongerna kommer i en liten plåtburk. Jag tappar alltid bort mina bindor och tamponger, speciellt i väskan där de bara ligger lösa och flyger ut titt som tätt... Flyger dessa upp blir det kanske mindre pinsamt =) (har gillar på fb, Veronica Stjernström)

2012-01-19
URL: http://nextpage.blogg.se/
Postat av: Pia

Hej! Jag skulle verkligen behöva detta sett! Jag och min kille ska precis flytta tillsammans och bindor är något vi tjejer alltid behöver... tyvärr är de inte alltid det roligaste att ha framme utan de får alltid ligga längs inne i skåpet! Men med dessa kan de alltid få vara framme på den finaste hyllan i badrummet och speciellt så behöver min finaste kille inte börja skämmas över fula förpackningar ;)

2012-01-19
Postat av: alexandra

Åh, jag har aldrig någonsin sett dessa förut men blev helt förälskad i de söta burkarna! Som student är mensskydd otroligt trist att köpa, det är ju som alla tjejer vet inte gratis direkt, och en students inkomst är ju inte den bästa heller..så jag hade blivit väldigt tacksam att få lite hjälp på traven! Hade med glädje låtit de söta förpackningarna stå framme i badrummet :D

2012-01-19
Postat av: Merima

Vore trevligt att även de nödvändiga lingonveckan artiklarna kunde få se fina ut på hyllan i badrummet. Som det ser ut nu ligger de intryckta i en korg längst ned i hyllan där de inte syns, just för de inte är så "inredningsvänliga". Så vore roligt att vinna och slippa gömma undan allt varje gång, och stolt ha det framme på hyllan i de snygga Moxie förpackningarna :)

2012-01-19
Postat av: MARIA

Att ha mens är inte värst kul,

men med dessa söta boxar passerar veckan som ett snabbt hjul!

2012-01-20
Postat av: Loova

åh gud så fina alla burkar och alla produkter var mot det som finns i affärerna. Jag vill verkligen vara med och tävla =D

Postat av: Marie

Jag vill vinna just detta kitet men jag blev förälskad i de söta burkarna och att man kan fylla på detta. Enkelt, smidig och underbar lösning! Hoppas på vinst :)

Postat av: Johanna

Har gillat på facebook och vill vinna detta söta paket som gör den "tråkiga veckan" till en lek :-)

Postat av: Tanja

Vill vinna detta söta kit :) Har mens just nu.. låg en hel dag med mensvärk, vilket är så jag brukar ha det :( Dessa söta saker hade muntrat upp hela situationen för mig :) Kram!

Postat av: Emma

Gillat har jag gjort sedan länge :) Hehe.

Men jag har handlat många gånger från Tampongshoppen och de har så fina saker & smarta saker där, dock kommer jag inte kunna handla mer därifrån då jag precis innan jul blev av med mitt jobb. Därför tycker jag att jag borde vinna så jag kan njuta av alla dessa fina förpackningar igen!

2012-01-26
URL: http://thisisems.devote.se/
Postat av: Sandra

Skulle passa perfekt till min syster dotter som behöver kunna ha det framme & på en plats. Är ju super fint kit & jag tror hon skulle bli jätte glad

2012-01-26
Postat av: Anna K

Jag gillar sen tidigare. Jag vill hemskt gärna vinna detta! Tänk vad skönt att slippa lägga pengar på sådant här samt att askarna var riktigt snygga. :) Mer hygieniskt också då visa verkar vara i plåt.

2012-01-26
Postat av: Lina Johansson

Gillar dom redan på FB (Lina Johansson)



Ja du hade vart kul att få spara den veckans pengar och köpa nåt annat för en månad :)

Sen är det ju superfint att ha som detalj framme oxå :)



Håller alla tummar jag har.

2012-01-26
URL: http://liiinaj.blogspot.com
Postat av: anna-lena josefsson

det är dom sötaste förpackningarna jag någonsin sett på tamponger o bindor,det gör att det känns fint o kvinnligt när man har mens:)

2012-01-26
Postat av: Emma

Tänk om jag vinner!! :) Jag älskar glam. Idag har jag dock näästan inte råd att köpa vanliga mensskydd!

2012-01-28
Postat av: Anette

Jag gillar på Facebook (Anette Kristoffersson)

Jag skulle vilja vinna Moxi-kitet för att ge det till min snart 12-åriga dotter som precis har börjat menstruera. Jag tror att hon skulle uppskatta detta söta kit eftersom hon just nu tycker att det här med mensen är rätt jobbigt, nytt och ovanligt.

2012-01-28
Postat av: Camilla Thåström

Har 2 tonårs barn så detta behövs här hemma :)

2012-01-29
Postat av: Annika

Vi ska snart renovera om vårt badrum och det hade varit så kul att kunna ha framme mensskyddet utan att skämmas och utan att det förstör resten av stilen.

2012-01-29
Postat av: Natalie

Vad fina dem var!:) Så som du själv säger så tror jag att lingonveckan blir mycket roligare om man får se det där söta kitet varje dag! Jag själv är en sån person som tycker att lingonveckan är den jobbigaste i månaden men med dem där söta sakerna att titta på varje gång det är dags att byta trosskydd tror jag att den veckan skulle kännas mycket bättre på många sätt!! :D

2012-01-29
Postat av: Linda

WOW! Har aldrig sett detta märke tidigare, men det förgyller ju helt klart både badrum och lingonveckan.

Så fint verkligen!

2012-01-29
Postat av: kerstin

ha det framme är så mycket roligare när det är snyggt.. istället för prassliga påsar och trasiga pappaskar. vill gärna vinna och snygga till det i badrummet :)

2012-01-29
URL: http://thebaglady.se
Postat av: Tanja

Vill såklart vara med och tävla:) Jag har haft en riktigt hemsk mens sedan jag var ung, ramlat ihop på golvet och nästan blivit medvetslös av smärtan, skrikit, spytt... Och inte blev det bättre när jag fick barn som jag hade hoppats... Så nu hoppas jag att jag vinner detta fina kit som tröst inför nästa gång:)

Postat av: Anna

Jag vill vinna eftersom jag vill kunna ha de framme i badrummet utan att "gömma undan"dem. Jag älskar den gulliga designen som gör att lingonveckan faktiskt känns lättare! Det är den värsta perioden i månaden och jag skulle uppskatta att ha dem hemma :)

2012-02-04
Postat av: Cecilia

Vilken fin sida du har Kelly. Första gången jag är inne på den men garanterat inte den sista.Som ensam tjej där hemma skulle de fina förpackningarna förgylla något så tråkigt som det ändå är. har nu likat på FB oxå

2012-02-09
Postat av: Anonym

Vilken fin sida du har Kelly. Första gången jag är inne på den men garanterat inte den sista.Som ensam tjej där hemma skulle de fina förpackningarna förgylla något så tråkigt som det ändå är. har nu likat på FB oxå

2012-02-09
Postat av: Tiara

Dessa fina förpackningar ger en riktigt

fin inredningsdetalj på badrumshyllan.

Inget man behöver gömma undan....



Skulle vara jättefina i mitt lilla badrum!



Har gillat på FB

2012-02-13
Postat av: Sandra

Jag brukar varje månad få en sådan hemsk mensvärk så det inte är klokt. Ont i magen, kräks, blir öm i hela kroppen, illamående, osv. Skulle ju vara lite uppiggande lingonveckan med dessa :)

2012-02-22
Postat av: alexandra

Eftersom att det är min födelsedag imorgon (23/2) så hade jag blitt superglad över att vinna detta i present! ;)

2012-02-22
Postat av: Micke

När min fru har lingonveckan vet dom flesta att man blir lite nedstämd men med kittet från dig blir det lite lättare man blir gladare när man tittar på förpackningarna som annars är tråkiga..

2012-02-22
Postat av: Emelie L.

Perfekt att ta med till mitt jobb - arbetar som väktare där allt är väldigt sterilt och manligt. Skulle vara kul att ha dessa att ställa i badrumsskåpet för en kvinnlig touch ;-)....

2012-02-22
Postat av: veronica

Härlit snygga, skulle passa perfekt i badrummet med allt annat sött och rosa:)

2012-02-22
URL: http://zimones.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Jättefina förpackningar! Jag skulle bli superglad ifall jag vann detta sett! Ska om ca två månader bli sambo med min pojkvän och jag är oftast (tyvärr) en sådan som skäms över att ha mina "tjejgrejer" framme. Gömmer de alltid längst in i garderoben. Skulle vara riktigt fint att ha dessa framme i badrummet, söta och diskreta och alltid nära till hands för mig! :)

2012-02-22
Postat av: Nilla

Äntligen! Fina förpackningar :)



Kramis ♥

Nilla

2012-02-22
URL: http://nillalala.blogg.se/
Postat av: Emma

En tävling som avslutas på min födelsedag! :-) Om man någon gång ska ha tur att vinna så borde det vara denna gång. :-) Jag skulle bli överlycklig om jag vann, jag är förälskad i dessa söta burkar med lika vackert innehåll och en vinst skulle bli en väldigt fin present från en bloggerska jag tycker mycket om. :-)



Kram!

2012-02-22
Postat av: Elin

Jag blev övertalad till att sätta in en p-stav för drygt 9 månader sedan, men tydligen va inte detta preventivmedlet gjort för mig för nu har ja i drygt ett halvår haft mens i 2-3 veckor åt gången, med 1 veckas mellanrum. Å tack vare min extrema sjukhus skräck så har ja inte riktigt funnit mod till att ta ut den än, så nu för tiden är jag en flitig användare av mensskydd, så det hade vart en trevlig överraskning att få lite gratis, och att de är så söta gör inte överraskningen sämre!



Kram :)

2012-02-22
Postat av: Anna

Nej gud vad fina! Hahaha, dessa kommer ju göra att man nästan längtar efter lingonveckan. ;)

2012-02-22
Postat av: Johanna

Jag vill vinna för att jag behöver allt som går för att glamourisera och sätta lite vardagslyx på denna annars så hemska vecka. Dessa vore perfekt för det! :-)



Kram Johanna

Postat av: Jessica S

Fina askar gör mig glad, trots ett väntat blodbad.

Postat av: lina

Åh vad gärna jag vill vinna! De var ju verkligen bedårande små förpackningar!

Postat av: Mathilde

åhh jag vill ha dessa eftersom jag sken up av bara att se dem på bild, tänk då vad de skulle göra för mig i mitt badrum! =D

Postat av: Lisette

Så underbart! Det här har jag längtat efter!

Snygga förpackningar som mer än gärna får pryda mitt badrum, min handväska, mitt skrivbord eller varför inte mitt nattduksbord!

Passar överallt! :)

2012-02-23
Postat av: Isabella

Tycker jag borde vinna då det är betydligt roligare att packa ner dessa i väskan till sjukhuset när man ska opereras den 13;e mars.



Skulle få skräcken att lägga sig lite.

Postat av: Jenny

jag skulle bli så glad om jag vann . Då jag aldrig har tur .Jätte söta förvaringar som gärna får flytta in till mitt badrum :) Håller tummarna

2012-02-24
Postat av: Lydia

Jättefina och söta förvaringar. Jag gillar förvaring till det mesta, speciellt har jag börjat tycka om dessa små, de är så söta. De skulle komma till användning om jag vann. Skulle bli så glad då jag sällan vinner något.

2012-02-25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback