Home sweet home

Nu är vi hemma igen med magarna fulla av god mat, mina små bakverk nedan och en massa skratt med min familj, eller "The Biddles" som jag brukar kalla dem.

Ni är många som efterfrågar recept på mina minisar och det kommer självklart, men mitt recept på dammsugarna hittar ni här!

Mini-sockerkakorna gjordes i en speciell bakform som jag fyndade för en massa år sedan, tror inte formen finns kvar längre men affären hette i alla Eden och är en krimskrams-butik.


Den fina duken fick jag sen av mamma!


Bite-size är bäst! Då kan man ta många av valfri sort;-) Min egna dammsugare gjorde åter igen stor succé! Receptet hittar ni här.


Kommentarer
Postat av: Klejson

Allt ser underbart gott ut!

Vet du vart tvåvåningsfatet är köpt?!

Det var riktigt snyggt!

Även enkelfatet i samma stuk?

2012-01-30
URL: http://klejson.blogg.se/
Postat av: ANNAWII ♥

Jag blir så impad av hur duktig du är på att baka gumman!

2012-01-30
URL: http://annawii.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja Eden ja! Det ligger en nära mitt jobb, vis Ö-malms torg. Där köpte jag en korg när jag skulle göra en julkorg. Krimskrams var ordet, men i bland kan man fynda! :)

Postat av: Sussi

Ooh, hur får du bullarna "flätade" och inte "rullade"?? Blir riktigt glad om du kan visa vart man kan lära sig den tekniken! :)

2012-01-30
Postat av: jennys dockhus

det ser så gott ut. blir så sugen på att ha en liten fika hemma med små bites.

Postat av: Angel

Vi fick nya baka i dag och då hade dom uppmärksammat en bakblogg men jag va inte nöjd utan skrev till dom och rekommenderade din blogg tihi,så hör dom av sig så vet du ;) du förtjänar helt klart en plats i tidningen.

2012-01-30
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Nina

Vad duktig du är på att baka. Önskade att jag också kunde vara så hihi.

2012-01-30
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: Carl-Alfred

Smarrigt! :)

Postat av: Anonym

Eden har 4 butiker i sthlm. Solna(huvudstagatan), st eriksgatan, Drottninggatan, Nybrogatan.

Håller med om att det är en krimskrams butik, men man kan fynda ibland!

2012-01-30
Postat av: Sandra

Himla söta !!!

Gick förbi Body Shop idag.. Blev ett antal hundralappar fattigare, haha! Deras chokladserie doftar verkligen gudomligt !! Tack för tipset :)

2012-01-30
Postat av: Moa

Jag letar och letar, vart hittar man små muffins/cupcakesformar? :) Tack för en underbar blogg :)

2012-01-31
Postat av: Julia (:

Vilken fin blogg och Du är verkligen jätteduktig!



Tänkte fråga om du kan göra ett inlägg med receptet på damsugarna? Har alltid velat göra sånna! (:

Kram

2012-02-02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback