Blogger Boot Camp 2012

Jag har en sprillans ny träningsgarderob och en massa träning inbokad framöver, och idag tog jag steget ännu längre genom att anmäla mig till Sveriges största träningsbloggevent, nämligen Blogger Boot Camp!



Blooger Boot Camp är en hel helg fylld av olika träningspass och är för alla, vare sig man är kille, tjej, gammal, ung, vältränad eller nybörjare. Så länge man gillar träning så!

Man får dessutom en träningsinspirerad goodiebag med bidrag från olika sponsorer + chansen att träffa andra hurtiga människor. Kommer bli en grym helg!

Någon som vill hänga med mig? :-) Avgiften är 995 kr fram till IDAG (31/1) och sedan 1195 kr fr.om 1/2.

Anmäl dig idag!

Här kan ni se schemat!

Foton: www.janehaglund.se


Kommentarer
Postat av: pilla

Jag ska också dit, tredje gången, kommer bli så kul! och ska bli skoj att se dig utanför bloggen!

Postat av: Sandras Värld

Åh blev lite sugen! :) kram

Postat av: Ida

Har varit sugen på det flera gånger, men fortfarande inte blivit av... :) Jobbar dock i år, så det går tyvärr bort igen!

Postat av: Emelinda

Hade varit riktigt kul! :-)

Postat av: Kitty

Låter kul

Postat av: Annoula

Jag är anmäld!

2012-02-01
URL: http://www.annoula.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback