Goddess dress


Bilder lånade av Nelly.com

Man kan tro att jag är sponsrad av Nelly.com då jag bloggar mycket om deras fina klänningar, men så inte fallet....tyvärr! Min blogg handlar helt enkelt om det jag tycker om, och det kan vara saker jag shoppar och saker jag får som gåvor.

Klänningen ovan från märket Three little words har jag en liten förtjusning för då den passar både med högklackat till fest och platta sandaler när man är fint solbränd på semester och ska äta middag ute, och jag ser framför mig hur det tunna chiffongtyget fladdrar när man går och blottar sina bruna ben. Det är den bilden jag har iaf...aaaaah, drömmer mig bort! Klickade iaf hem den så vi får se om drömmen förverkligas.

Ps. Jag tror jag är en dress-oholic. Här är 3 andra klänningar som jag shoppade häromveckan.

Kommentarer
Postat av: mette

vackra

2012-01-20
URL: http://style.dk
Postat av: jennys dockhus

vilken gudinnaklänning :)

Postat av: Nina

Den är verkligen vacker! =)

2012-01-20
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: Frida

Superfin!

2012-01-20
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

Postat av: Josefin

Åh herre min skapare, den är underbar!

Postat av: Anonym

Har du kvar den där klänningen? Isf i vilken storlek? Kan du tänka dig sälja den? Letar galet efter den till balen :-(

Svar: Tyvärr har jag inte kvar den :-(
Kelly

2013-02-22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback