Valentine afternoon tea

Här får ni se vad jag bjudit mina underbara vänner tidigare idag. Allting bakades idag också, phew! Dagsfärska bakverk ska man bjuda sina gäster på tycker jag. Detta var mitt sätt att fira Alla hjärtans dag för dem ♥



Vaniljmuffins med hallonfyllning, chokladfrosting och rosor och blad jag gjort av marsipan.



Mini-chokladmuffins med cream cheese frosting och ett litet marsipanhjärta.


Champagne!


Enorma jordgubbar.


Alla fick även varsin ros och en liten chokladbit.



Jag gjorde fler cakepops av Ballerina kladdkaka-kex. Like heaven on a stick! Recept på dessa hittar ni här.



Geléhjärtan och värmeljus som doftade jordgubb.



Klassisk kladdkaka med grädde.



Jag, Wille, Jenny, Tora, Olivia och Jessica. Världens bästa!






Jag bar en röd klänning dagen till ära. Fick låna den av min vän Olivia som köpte denna vackra kreation på Zara för ca 5 år sedan.

Kommentarer
Postat av: linnea

ånej, vad smarrigt allt ser ut att vara! super mysikt :D

hur blev jordgubbarna så enorma egentligen?:o

Postat av: Cicci Feinstein - Fotograf

Du är verkligen jätteduktig! Vaniljmuffinsarna var ju sjukt fina!

Postat av: Magdalena

Kan du skriva recept på nudel sena m.m,

2012-02-13
Postat av: Magdalena

Jag menade muffinsarna med fyllning m.m.

2012-02-13
Postat av: Jessika James

Superläckert! Bra att du visar upp så kan man hämta inspiration nu inför dop mm ;)

Postat av: Sandra

Såg väldigt läckert ut !

2012-02-13
Postat av: Katarina

Så vackert och mycket godsaker! Klänningen är verkligen vacker!

Postat av: Jenny

Jättefin, som vanligt! Kul, för jag ska också ha en alla hjärtans dag-fika och jag har också planerat en hjärtformad kladdkaka! :)

Postat av: Goda Frestelser

Vad fint av dig att bjuda dina vänner på sådana läckerheter! Ser riktigt gott ut :)

Postat av: Linda

Gud vad pyssligt och fint! Jag tycker din blogg utvecklas i helt rätt riktning :)

Postat av: Pernilla Andersson

Åh vad fint! :-)

Postat av: jennys dockhus

gud vad fint och så gott det ser ut

Postat av: Milla

Vilken inspiration!! Måste bjuda mina vänner på liknande! kram

2012-02-13
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

ÅH så lyckat det ser ut att ha blivit, verkligen inspirerande bilder och kul att hålla afternoon teas med sina vänner :D

Postat av: Emanuel Almroth

Helt fantastiskt vackert!

Postat av: Anonym

men åh va gött.. & fint!

2012-02-13
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Carl-Alfred

Åh vad fint och mysigt! :)

Postat av: laurie

Va fint du dukat. Du är verkligen super duktig på det du gör. Dina bilder är verkligen godis för ögonen. Inspiration på hög nivå säger jag bara. Vackert!

Postat av: Bea

Alltså WOW! Jag slutar aldrig förvånas över dina fantastiska bakverk och afternoon teas! Du är verkligen grymt duktig!! :) Stor kram till dig!

2012-02-13
Postat av: Denise - Personlig modeblogg!

herregud vad fantastiskt duktig du är!

2012-02-13
URL: http://danajs.blogg.se/
Postat av: Angel

åh så fint

2012-02-13
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Malou

Men gud sa fint! Du ar fantastiskt duktig!

Postat av: Hanna i norrland.

Åh vad fint!!! :) Får jag bli din vän...? ;)

2012-02-13
Postat av: Johanna

Attans vad fint och gott det ser ut!!

2012-02-13
URL: http://joherman.blogg.se/
Postat av: donnasandra

WOW vad fint och mysigt du gjort

2012-02-13
URL: http://www.donnasandra.se
Postat av: Sophia Lopez

Åh vad fint!!! Hade också velat bli bjuden på någon av dina afternoon tea's..!! :) Som jag skrev på facebook så älskar jag verkligen din blogg!! Bakar själv mycket, nästa projekt är chokladiga oreocupcakes :D Kram Sophia

2012-02-13
Postat av: Sandras Värld

Gud så fint & mysigt!!! Duktiga du :-) kram

Postat av: Dorion

Himla fint! Vad duktig du är! Du borde jobba med bröllop osv :)

Postat av: Lisa - Sockerrus

Vad fint du har gjort :-)

2012-02-13
URL: http://sockerrus.se
Postat av: Angelica

Wow! Vad duktig du är!!

Postat av: Mary

Men vad är det jag ser, köpa geléhallon ;) :P Du skulle ju använt receptet hos mig! ;) fniss



Underbart alla-hjärtans-dag-bord och du var söt som en nyponros!

Postat av: elinjosefine - lifestyleblogs

Kan inte säga det för många gånger... du är såååå duktig :)

Postat av: Nina

Det är helt sjukt vad duktig du är!!! =) Jag vill också vara så där =)

2012-02-17
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: Lisa

Gud så härligt ambitiös och duktig du är!

Postat av: Patricia♔

Vad mycket gott du bjöd dina vänner på:)

2012-02-19
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Frida

Åhh! Vad mycket gott! Du är verkligen bra på att baka! :)

Postat av: sofia

Åh så gott och mysigt! jätte fint!

2012-02-20
URL: http://sofiayit.blogg.se/
Postat av: Nina

Vilken härlig bjudning, jättefint!=)

2012-02-22
URL: http://ninsan.se
Postat av: Viktoria

Åh så snyggt!

Inspirerande blogg (:

Postat av: amy

blev tipsad av en vän att kolla in din blogg, och vad duktig du är! verkligen, riktig inspiration!

2012-02-27
Postat av: My

Jag tänkte ha en temabjudning om några veckor baserad på denna. Så om du kunde svara på några frågor vore det toppen! Först så undrar jag vad ni brukar göra mer än att äta sig mätt på tjusiga bakverk. Om ni bara sitter och fikar, så får jag lyckas komma på något själv.. Jag är nämligen lite yngre än du (jag är 12, ska fylla 13), jag och mina kompisar vill gärna göra saker. Sen så undrar jag hur långt du har det och så. När kommer gästerna? När åker gästerna hem?

Jag tror att det är fler än jag som undrar detta, det vore snällt och jättebra om du kunde svara!

Kram :)

Postat av: My

Jag tänkte ha en temabjudning om några veckor baserad på denna. Så om du kunde svara på några frågor vore det toppen! Först så undrar jag vad ni brukar göra mer än att äta sig mätt på tjusiga bakverk. Om ni bara sitter och fikar, så får jag lyckas komma på något själv.. Jag är nämligen lite yngre än du (jag är 12, ska fylla 13), jag och mina kompisar vill gärna göra saker. Sen så undrar jag hur långt du har det och så. När kommer gästerna? När åker gästerna hem?

Jag tror att det är fler än jag som undrar detta, det vore snällt och jättebra om du kunde svara!

Kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback