Friends come first

Ikväll går Finest Awards av stapeln på Café Opera, och jag var t.om VIP-inbjuden men valde att inte gå. En nära vän fyller år idag och det ska firas med en mysig middag ute med ett härligt gäng. Vänner går alltid före events och galor, så är det!

Dessutom gillar jag inte det opersonliga minglandet och kindpussarna, allt känns bara så himla ytligt och alla ska överträffa varandra med sina outfits. Näpp, efter 5 år av galor och Bindefeld-fester har jag till slut tröttnat!

23/4 Update: Bilder från gårdagkvällens firande med en lång och supertrevlig middag på Vapiano Stureplan med ett helt bord full av härliga vänner.


Jag och födelsedagsbarnet!


Jag överraskade med ett ljus på pastan!


Kommentarer
Postat av: pilla

Ha en fin kväll med dina nära och kära!

Postat av: Naja

Fin bild + fin blogg

Postat av: donnasandra

Nä riktiga vänner prioriteras :-D

2012-02-22
URL: http://www.donnasandra.se
Postat av: Anonym

Haha "humblebrag" en masse

2012-02-23
Postat av: Johanna

Gillar dina resonemang och prioriteringar :-)

Postat av: Lotta

Åh så mysigt! Klart att vännerna ska prioriteras :)

2012-02-23
URL: http://loodie.blogg.se/
Postat av: Madde

Gör ett nytt försök att fråga dig Kelly: Huur fixar du till vackra hår?! :)

2012-02-24
Postat av: Nana

i like that och sjukt söta är ni oxo! jag blir nog ett fan av denna blogg =) ärligt och fint!

2012-02-25
URL: http://nanas.blogg.se/
Postat av: Li

Vad mysigt! :) Jag undrar också hur du gör för att få så fina lockar? :)

2012-02-25
Postat av: Stina

Pastan såg ju underbart god ut! Kan du inte lägga ut receptet på den? :-)

2012-02-26
Postat av: Alexandra

Fina!<3

Postat av: amandaaaaa

Ååh kelly! Förlåt för så sent svar, har inte svarat på några bloggkommentarer senaste veckan och har inte heller läst de bloggarna jag brukar följa så nu har jag suttit här i många minuter och läst de uppdateringar jag missat av dig!

1. fasiken vad brun och fräsch du ser ut, lycklig också som vanligt! syr verkligen ut som att hela du fortfarand är ny kär :D

2. dör av vad snygga dina kosta boda prydnader är!!

3. älskar din nya paljettklänning.

4. och muuums vilken smarrig vapinao middag i detta inlägg, samma rätt som jag nästan alltid tar, min favvo med pesto och tigerräkor och till och med samma pastasort ;)



ialalfall, yes min pappa är pilot och ska bli riktigt kul när han börjar flyga 380 till häftiga destinationer som jag kan följa med på när jag bor där nere ;) och JAAAA ni ska till dubai!! en resa ni måste göra innan ni får barn om 2-3 år :D lovar er att visa det allra bästa, topptopp shopping, barer, klubbar, restauranger, seevärdheter, hotell, vad det nu kan vara... :D



KRAM!!

2012-03-05
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback