Dessertbuffé

Pepparkakskladdkakor
Cake pops
Chokladdoppade marshmallows
Marsipan figurer
Mintchoklad tryfflar
Pepparkakor
Chokladbollar
Dammsugare
 
Allt detta ska jag hinna med fram till söndag kväll. Däremellan är det dejt med vänner både ikväll och imorgon på dagen, samt tjejfest imorgon kväll. Fattar inte själv hur jag ska hinna? Söndagen kommer jag nog vara rätt bakis också. Måndag morgon åker jag och Erik ner till Norrköping med kassar fulla av bakverk och allt som borden ska dukas med då jag har ansvar för detta också. Min mamma har bakat lussekatter, fruktkaka och kardemumma kakor, så ni kan ju föreställa er vilken dessertbuffé det kommer att bli i år!
 
Just det...jag ska ju handla ALLA julklappar också. *gulp*

Kommentarer
Postat av: K

Vad trevligt du ligger på 50 e plats

2012-12-21
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Madeleine

Lycka till och god jul!

Postat av: Therese

Låter som du kommer ha fullt upp. Ett tips - inhandla julklapparna tidigare nästa år. Köpte mina i början av dec, många har redan då öppet köp till efter jul :)

2012-12-21
Postat av: Therese

Låter som du kommer ha fullt upp. Ett tips - inhandla julklapparna tidigare nästa år. Köpte mina i början av dec, många har redan då öppet köp till efter jul :)

2012-12-21
Postat av: Maarii

Va med i min tävling

Postat av: Angie

Låter som ett lyxproblem... ;)

2012-12-21
Postat av: Christine

Fullständigt övertygad om att du njuter av all positiv stress här men gumman, glöm för Guds skull inte att andaaaaas!!!
Tänk kvalité framför kvantitet, glädje framför stress och gemenskap framför prestation!
Eller du MÅSTE ju inte. Men lilla hjärtat kommer att tacka dig, både nu och om tio år :-).

2012-12-21
Postat av: Erica

Vilket ohälsosamt liv du lever. Bara en massa socker och sprit. Din blogg var mycket bättre för några år sedan när du tipsade om kläder och skönhetsprodukter. Supertråkig blogg nu, tyvärr.

2012-12-22
Postat av: Sandra

Gjorde cake pops ikväll för första gången enligt ditt recept ! Hade lite problem med mixern men blev ganska bra tillslut.. Blev ganska fina :) Och definitivt något annorlunda på gottebordet !

2012-12-22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback