Sunday tea

På helgerna får jag som sagt unna mig godsaker och i söndags bjöd Jenny över mig på en mysig och husmoderlig sconesfika och hennes hemmagjorda lime curd. Hon hade t.om gjort egen clotted cream också, duktig tjej!

Tyvärr var jag rätt trött då jag var ganska så bakfull efter lördagens partynatt, men jag lyckades ända svepa 3 små mini-scones (min frukost) och gå en promenad i solskenet. Resten av dagen spenderas nedbäddad i soffan hemma för att återhämta mig vidare.


Det märks när man träffar en vän som också är bloggerska, allting är fint uppställt och givetvis ska en massa kort tas. Här ovan är Jenny in action.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, ja det är bra när man kan hänga med andra bloggerskor. De flesta av mina vänner är inte det, och de tycker det är ganska konstigt (och säkert ganska jobbigt) att jag fotar hela tiden. Jag har i alla fall nästan helt slutat att tvinga DEM att vara med på fotona.. :) Ser gott och härligt ut, bakfyllan till trots.

Postat av: Lampor

Skönt en dag att njuta av söndagens tea.its var så avkopplande dag till vår familj. tack vare att komma ihåg att söndagen te.

http://www.voxmobler.se/

2012-04-17
URL: http://www.voxmobler.se
Postat av: inspireme ❀

Såå fint! :) Har likadana koppar fast i grönt, love em! :)

Postat av: Fashionrush.spotlife.se

Gud vad gott!! Älskar verkligen scones!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback