USAgodis.se

Min vän Elenore som driver byDee shopen, hennes kille har även han en webshop som säljer amerikanskt godis och snacks. Detta är livsfarligt för mig då jag blivit förälskad i Cracker Jacks som är stora karamelliserade popcorn.


Under mitt lilla besök fick jag hem en stor påse med diverse godsaker och gissa om de tog slut snabbt hemma?!

Ett par dagar senare lade jag en beställning på 2 stora Cracker Jackpåsar, vaniljoreos och fler starka Cheetos som är Eriks favoriter. Redan dagen efter kom paketet och frakten är endast på 9 kr!


Mycket gott i deras lager. Nom nom nom nom!

Kommentarer
Postat av: emelie

fräckt. skulle lätt vilja testa lite USAcandy (A)

2011-09-16
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Helena

Vilket bra tips! Då måste jag shoppa godis, för min ena dotter älskar Skittles.

Kram Helena

Postat av: Sandra

Åhh, tack för tipset !! Jag pratar jämt om godis med mina vänner i USA - det är bara så satans dyrt att skicka paket mellan Sverige-USA. Så det här är ju perfekt, så som dom pratar om vissa sorter måste man ju bara testa :P

2011-09-16
Postat av: USAGODIS

Psst! Vi öppnar även en fysisk butik på Upplandsgatan 6 1a November!

2011-09-16
URL: http://www.usagodis.se
Postat av: annajohanna

Åh! Skittles är min favorit!!

Postat av: Jenny

Jag har sett en del bloggare som fått hem från ett sådant företag. Vet inte om det var just din väns, men avundsjuk blev jag! :) Måste titta in där snart...Som sagt, nom nom nom!

Postat av: Marcus Liniver

Finns även en del smaskigt på www.americandy.se =)

2011-12-05
URL: http://www.americandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback