Lena PH

Igår bjöd min underbara Wille mig på genrepet av Lena Philipssons 25-års jubileumsshow på Cirkus. Jag som aldrig varit något Lena-fan hade inga förväntningar alls men jag tyckte showen var helt fantastisk! Påkostad, riktigt underhållande och med många humorinslag och coola dansare (bl.a där killarna utövar strip-pole!). Alla outfits som bars var fantastiska kreationer av Bea Szenfeld. Showen har premiär idag om ni också vill gå.



Lena sjunger en låt synkat till en inspelning från 80-talet på skärmen ovan med samma koreografi. Riktigt coolt gjort.

Kommentarer
Postat av: Carl-Alfred

Spännande! :)

Postat av: Linas blogg

Killar runt strip-poles... You can't go wrong ;)

2011-09-29
URL: http://lvdp.blogg.se/
Postat av: Wille

Tack för en fab afton! :)



Men vad är det för konstig länk du lagt upp, haha?



Puss i hela



//Wille

Postat av: Sandras Värld

Åh den skulle jag vilja se! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback