A little break

Ber om ursäkt för utlovade inlägg, svar på era frågor m.m. och jag har verkligen SÅ mycket att skriva om och visa er men jag har behövt en paus då välmåendet inte alls varit på topp och tiden räcker bara inte till. Orken finns inte och så fort jag kommer hem somnar jag i soffan då jag är helt slut. Hoppas ni förstår, kram på er ♥

Ang. er som skriver negativa kommentarer att jag borde lägga ner bloggen, jag förstår inte att ni freakar ut då man inte uppdaterat på några dagar? Annars har jag presenterat inlägg dagligen. Det ska aldrig vara ett "måste" eller stor press att blogga. Jag älskar att blogga och inspirera, tipsa er om bra saker och vill verkligen inte sluta, men ibland har livet sina törnar och då blir bloggen lidande. Ni vet väl själva hur det är att ha dåliga och stressiga dagar?

För att rycka upp mig har jag spontant bokat en heltimmes SPA manikyr på Luisa´s Feet & Nails där jag gjorde min pedikyr sist. Tror nog detta kommer göra mig gott...och fin :-)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas du mår bättre snart!

Postat av: Anna

Lägg ner bloggen! Tempot du har nu är värdelöst.

Den här bloggen är alltid paus. Mer regel än undantag!

2011-09-14
Postat av: Johanna

Hej. Ibland har man sådana deppiga dagar, men du får man tänka på allt bra man har. Jag ville bara säga att jag tycker du har en bra blogg. Jag blir glad när jag läser din blogg, så snälla bara fortsätt. Bry dig inte om de som är negativa de är säkert bara avundsjuka. MVh Johanna

2011-09-14
Postat av: annie

Det är väl klart att vi förstår! Vissa verkar tro att livet endast kretsar runt bloggen..

Efter lite manikyr kanske det känns lite bättre :)

2011-09-14
Postat av: Anna

Jag kan inte riktigt förstå av vilken anledning du ska lägga ner bloggen bara för att du har "ett dåligt tempo"? Tror personen i fråga (som uttalar sig om detta) att bloggen är till för just henne/honom, eftersom hon/han anser sig ha rätten till att berätta hur du ska göra? Märkligt hur folk fungerar! Jag hoppas att du mår bättre snart, Kelly! Jag klickar in här titt som tätt och väntar gärna en stund på ett nytt inlägg bara du gör det som är bäst för dig. Ha en fin dag. Kram!

2011-09-14
Postat av: Sandra

Ibland kör det ihop sig, gäller att prioritera och du verkar prioritera rätt :)Hoppas spabehandlingen är amazing och att du mår bättre snart, kram <3

2011-09-14
Postat av: Lotta

Äh, strunta i de tråkiga kommentarerna! Vi är nog väldigt många som vill följa din blogg hur som helst :)

2011-09-14
URL: http://loodie.devote.se
Postat av: Annie

Förstår inte vad det är för idioter som tycker du ska sluta blogga bara för att du inte uppdaterar så ofta som de tycker? SUCK blir så trött på sådant. Är man inte tillfreds med att läsa din blogg är det väl mycket bättre att sluta läsa den? Vi är hur som helst otroligt många som gillar din blogg massvis och ser fram emot fortsatta uppdateringar från dig!



Hoppas att du snart mår bättre <3

2011-09-14
Postat av: Charlotte

Jag kommenterade tidigare och jag har läst din blogg sedan du startade den. Man märker en viss skillnad, man märker glöd hos tex Izza men det saknas här. Helt ärligt så är det mer att man bara är less på din blogg, det händer liksom inget längre. Samma uppdateringar, och nej det handlar inte bara om ett par dagar. Sista året tycker jag man ser mindre inlägg - och som sagt, du gör ju absolut som du vill. Men du borde ändå kunna ta emot konstruktiv kritik utan att försvara dig i ett inlägg. Att du säger att du uppdaterar flera ggr på dag borde du kanske se över.



Jag sa tidigare att du kanske ska lägga ner bloggen, för du tjänar trots allt pengar på dina läsare osv och det känns som som att "VI" förtjänar mer. Svårt att förklara utan att låta som ett pucko!

2011-09-14
Postat av: Everydaywords

Jag kan säga att jag förstår båda sidor här. Klart det inte ska vara något tvång att uppdatera dagligen och vi förstår att livet ibland kommer emellan. Men som läsare förväntar man sig åtminstone en uppdatering om dagen- det låter kanske drygt och krävande, men så fungerar man/jag.



Tappat intresse leder till att man ofta hoppar över vissa bloggar i favoritlistan för man tänker att "äh hon har säkert ändå inte uppdaterat". Sedan kan samma bloggare skriva tjurigt inlägg "hallå varför kommenterar ni inte?". (Säger inte att just du gör så).



Grejen är väl att i vissa bloggar förväntar man sig ett par updates dagligen, medan i andra bloggar blir man inte förvånad om inget hänt på 1-2 dagar. Förut var din blogg en sådan som alltid var uppdaterad, idag är det inte riktigt så och vi är många som saknar det. :-) Helt enkelt!

Postat av: Linnéa

Tänk på att de som skriver att du ska lägga ner bloggen är ändå människor som tycker att det du visar här i bloggen är oerhört bra och får dem att vilja se mer! Helt enkelt! Sen att de skriver sådant är ju bara att strunta i, sådana människor finns ju överallt tyvärr! Jag tycker iallafall att din blogg är supermysig och tittar in varje dag :) Krya på dig och ta hand om dig! Be din fästman att göra lite lyxig frukost till dig ;) KRAM

2011-09-14
Postat av: M

Din blogg är den enda jag har orkat följa en längre tid - många andra bloggare kanske skriver varje dag men det är verkligen inte alltid särskilt intressanta inlägg! Så strunta i negativa kommentarer, du har en jättebra blogg. Hoppas att du mår bättre snart. Kram!

2011-09-14
Postat av: Wille

Den där "Anna" som postade ett inlägg kl. 11 (observera att det är två som heter Anna bland de tidigare kommentarerna) är sån TYPISK näthatare. En sådan som inte lämnar andra spår efter sig än en IP-adress och en bitchig mening eller två. De skriver aldrig (en giltig) e-postadress, aldrig länk till egen blogg och aldrig korrekt namn.



"Anna" är en liten cyber-c#nt!



xoxo



//Wille

Postat av: Lea

Är du gravid kanske?? ;) Nej men hoppas det blir bra med allt och strunta i vad folk säger! Kram

2011-09-15
Postat av: E

Jag förstår inte, vem tvingar er att läsa Kellys blogg om ni anser att hon inte håller måttet?

Jag utgår alltid ifrån att bloggare uppdaterar i första hand för sin egen skull, för att de gillar att blogga. Sen om ni tycker att vissa bloggare inte förtjänar pengarna dem tjänar ihop, kan ni ju alltid sluta "sponsra" dem genom att kika in.

Ska man resonera på det viset borde vi sluta köpa kläder från H&M p.g.a. barnarbete, sluta köpa frukt från länder som förtrycker folkslag m.m.

Personligen har jag alltid sett bloggar som en dagbok på nätet. Man snubblar in i en annan persons liv när man surfar runt. Ändras bloggen/personen till någon/något jag inte gillar, slutar jag att läsa. Easy as that!

2011-09-15
Postat av: L

Men alltså, man blir lite lätt mörkrädd när man läser vissa kommentarer.

Det verkar som att väldigt många bloggläsare lever sina liv genom andras bloggar, och om en bloggare de följer inte har uppdaterat på ett tag, då är deras eget liv händelsefattigt.

Nä, att blogga är ju att egentligen skriva för sig själv, sen om man tjänar pengar på det hela eller inte, det har inte med saken att göra.

Ni som nu tycker att Kelly inte uppdaterar tillräckligt ofta, sluta läsa bloggen då!

Man ska väl inte följa en blogg baserat på hur ofta den uppdateras, utan det ska väl handla om att man gillar det som publiceras, oavsett om det är flera gånger om dagen eller om det är en gång i veckan?

Kelly har hittat kärleken och det är väl klart som korvspad att det tar upp mer tid än bloggen, plus att hon har ett heltidsjobb och massor av vänner som skall hinnas med.

Ni som så troget följer hennes blogg borde ju vara glada för hennes skulle istället för att skälla på henne för att hon lever ett underbart liv!

Over and out!

(Btw Kel... jag är så galet glad över att du hittat kärleken och äntligen får det du alltid förtjänat!)

2011-09-15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback