Bloggbrunch med BRAUN

Igår bjöd BRAUN in 5 exklusivt utvalda bloggare till en bloggbrunch på Berns. Syftet var att introdueras för Brauns nya vattentäta Silk-épil 7 Dual Epilator som både noppar bort hår från roten och rakar bort de strån man inte kommer åt.

Med på brunchen satt även danska toppmodellen Maria Gregersen som är Brauns ansikte utåt. Hon var så himla jordnära och trevlig och vi hade allesammans en jättemysig och trevlig tjejbrunch.

Snart kommer en tävling då jag lottar ut en epilator jag fick igår, signerad av Maria. Så håll utkik! :-)


På Berns kan man äta deras brunch varje helg med all-you-can-eat sushi, dumplings och en massa övriga asiatiska läckerheter.



Från vänster: Marias väninna, Maria, Terese, Charles, Emma-Lou, jag, Jenny och Malin.


Här signerar Maria en epilator som ni har chansen att vinna!


Jag, Jenny och Malin såg ut som tre bloggänglar.



Efterrättsbuffén var inte att leka med!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Är det en mini-Creme brulee? Vad gott allt ser ut!

Postat av: Denise - personlig modeblogg!

Såg fruktansvärt gott ut , och trevligt;)

2011-10-10
URL: http://danajs.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag körde Berns i lördags kväll istället, känner nu att söndag morgon hade passat mig bättre! :) Fantastisk buffé, den måste jag prova!

Postat av: Jessica

Hoppas tävlingen kommer snart och hoppas jag vinner!! hihiihihiiii=) du kan ju få något av mig;)



Puss

2011-10-27
URL: http://cravingforfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback