Tävling: Vinn biobiljetter!

I samarbete med Noble Entertainment lottar jag ut 10 st biobiljetter till kommande filmen "I don´t know how she does it" med Sarah Jessica Parker. Filmen har premiär 11 november och 5 vinnare får 2 biljetter var. Jag ser själv fram emot att se denna och Sarah känns väldigt mycket "Carrie"i sin roll, vilket är kul.

Tävlingsuppgift: Skriv ner vem du skulle vilja bjuda på bio och en kort motivering varför senast 4 november. Glöm inte ange er emailadress! VINNARNA NU DRAGNA, STORT GRATTIS TILL DEM OCH TACK FÖR ALLA FINA MOTIVERINGAR!

Se trailern här.



Kommentarer
Postat av: Annie

Skulle bjuda en av mina bästa kompisar (och även min granne), Malin Jansson. Både hon och jag är hängivna Sex And The City fans och jag kan omöjligt räkna alla gånger vi sett de båda filmerna och avsnitt ur serien. Vet att hon skulle bli otroligt glad om jag överraskade henne med detta, så håller tummarna för att jag vinner! :))

2011-11-02
Postat av: Pernilla Andersson

Åh jag vill vinna biobiljetter. Då skulle jag bjuda med min söta väninna Malin. Vi har båda haft en motig höst och behöver få något roligt att se fram emot.

Mvh Pernilla

Postat av: Wille

Jag skulle ta med mig dig eftersom jag alltid fascineras lika mycket av din dumle/popcorn-blandning. Plus att jag skulle få möjlighet att visa min senaste imitation - av Gunilla Persson! WHO made you a star?!!!!?

Postat av: Helena Nygrund

Jag skulle så gärna vilja bjuda med min underbara dotter Emma. Hon är mitt allra bästa smakråd när det gäller kläder och hon vet alltid vad hennes mamma blir finast i. Jag får som mest komplimanger när hon har varit inblandad i mina outfits.

Kram Helena

Postat av: Samira

Jag skulle bjuda mina 7 kollegor på jobb. Jag har varit en del av SFU (socialarbetare för ungdomar) i snart ett och ett halvt år och i december slutar jag där. Det hade varit helt underbart att få bjuda dem på bio som en del av mitt avslut där. Tjejerna är helt fantastiska socialarbetare som på nätter för samtal med ungdomar utomhus som en kurator på skolan.

Postat av: Karin

Jag vill! Jag vill! Jag vill!

Lite för att jag nästan inte överlevde att fylla 30 (åtminst0ne inte med äran i behåll) och absolut inte vet hur folk gör för att faktiskt pussla ihop sina liv! Lite för att november gör sitt bästa för att jag ska sluta försöka. Och mycket för att jag vill ta med min bästa vän som jag så sällan ser längre, PGA LIVSPUSSLANDE damnit. För att män och barn och jobb och hektiska scheman aldrig helt ska få ta över en vänskap. Mer satc-<3 till oss.

Tjing! :)

2011-11-02
URL: http://bjutiful.me/
Postat av: Ulrica

Jag skulle ta med min sambo. Han kanske inte skulle uppskatta filmen lika mycket som jag men, men. Första gången på bio bara vi två sedan barnen kom, äldsta är 9 nu.

Postat av: Tamara

Min bästis Carin skulle få göra mig sällskap. Under fem års tid bodde vi i samma korridor och det var SATC som blev vår gemensamma nämnare. Nu bor hon i Sollentuna och jag kvar i Örebro, så det var längesen vi hittade på något ihop. Hade varit perfekt!

2011-11-02
Postat av: Kristine

Hej. Jag skulle bjuda med en vän som betyder mycket för mig. Vi delade allt förut, men nu på slutet har vi bara kommit ifrån varandra:(. Vi har båda familj som tar mycket tid och vi hinner inte träffas som vi vill. En biokväll skulle sitta jätte bra och vi skulle kunna träffas. Kram k

2011-11-02
Postat av: ERIKA

Skulle nog bjuda min syster, vi älskar att gå på bio båda två men vi går sällan tillsammans! Så det hade varit jätteroligt att få bjuda med henne på en film.

2011-11-02
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: anna

Vill ta mej sambon eller kanske bästis, men annars just me beacuse Im worth it! ;)

2011-11-02
Postat av: Jenny

Jag skulle bjuda min fina vän som har jobbar mycket den senaste tiden. Hon kom alltid och hälsade på mig var jag än bodde i Sverige och utomlands, men det blev aldrig av att jag kom till henne. Nu bor vi äntligen i Stockholm båda två och jag vill ge henne något fint där hon kan slappna av och där vi kan göra något mysigt ihop. Nyligen såg vi de Tre Musketörerna på bio och hon sa att hon ville göra om det snart. Därför VET jag att det vore den bästa gåvan!

Postat av: Karin

Skulle bjuda med min lillasyster som ställt upp och hjälpt mig mycket nu nät jag brytit svanskotan för ett tag sen, har inte kunnat gå på några veckor men börjar bli bättre nu så att få komma ut och gå på bio hade varit himla kul :) kram

2011-11-02
Postat av: Ingrid

Jag skulle vilja vinna!!! Jag skulle bjuda min söta mamma som jag inte träffar lika ofta som när jag bodde hemma för några månader sedan. Hon skulle uppskatta det väldigt mycket och det vore som ett litet tack för att hon är en sådan underbar mor.

2011-11-02
Postat av: Jennie

Åhh detta skulle jag vilja vinna. Då skulle jag bjuda min bästa shoppingpartner nämligen min MAN. Skulle då bjuda honom dels på bio och ett glas skumpa efter bion innan vi åker hem och byter av vår barnvakt för kvällen :-)

Håller tummarna, tack för en härlig blogg.

Kram Jennie

2011-11-02
Postat av: Anna

Hej, Jag skulle vilja bjuda med min kompis Martina på bio. Jag flyttar snart 20 mil bort för nytt jobb och för att bli sambo med min pojkvän och jag kommer sakna henne otroligt mycket!Skulle vara toppen att få en biokväll!

Ha en bra onsdag! :)

2011-11-02
URL: http://annalollo.blogg.se/
Postat av: Josefin Gustafsson

Jag skulle gärna vilja vinna. Började plugga i aug och det har varit så sjukt mycket att göra så jag hinner ingenting annat. har inte haft en ledig kväll utan pluggböcker med min sambo sedan dess. han skulle uppskatta en sådana här kväll väldigt mycket.

Postat av: Emma

Hej! Jag skulle vilja vinna två biljetter så jag kan ta med min syster på bio. Hon sitter just nu och kämpar med sin C-uppsats och jag tror hon skulle behöva släppa alla måsten bara för en kväll!

Kram :)

2011-11-02
Postat av: Anna

Jag skulle bjuda med mig min syster som har haft de tufft med jobb den senaste tiden. Vet att hon pratat om att hon gärna vill se denna filmen.

Postat av: Emma

Hej Kelly, tack för en super blogg! :)



Jag och min kille har precis gjort slut efter 3år tillsammans så jag har lite svårt att hitta tillbaka till det roliga livet. Skulle vara skönt att kunna gå på bio och se en rolig film som man kan slappna av till. Självklart skulle jag ta med min bästis! : )

2011-11-02
Postat av: Cassandra

Jag skulle bjuda med min pojkvän. Vi firar 6 månader tillsammans i november, och när vi går på bio är det 50/50, alltså att vi väljer varannan gång, och nästa gång är det alltså min tur. Han får faktiskt ge med sig och se en tjejfilm för en gång skull! ;)

2011-11-02
Postat av: Matilda

Jag skulle ta med mig min fästman då både jag och han kan behöva annat att tänka på då hans farmor fått stroke, att vi plötsligt står utan lägenhet från och med nyår (vår årsdag) och.. Listan kan bli lång, men vi skulle behöva lite ljus i vardagen.



2011-11-02
Postat av: Kristina

Jag skulle vilja bjuda med min närmaste tjejkompis, som haft problem på killfronten på senaste... hon har varit ganska hängig och jag känner mig ofta lite frustrerad över att inte kunna muntra upp henne. Hoppas att detta skulle skingra hennes tankar lite! :)

2011-11-02
Postat av: hilda

Jag skulle bjuda min bästa vän. Båda älskar Sex and the city och skulle gärna vilja se denna också!:) Vi bor i olika städer och det skulle vara kul att bjuda upp henne till stockholm och gå på premiären tillsammans!:)

2011-11-02
Postat av: Frida

Jag skulle bjuda med min bästa vän. Jag har flyttat från Stockholm men hon bor kvar så vi ses inte så ofta och det vore fantastiskt om jag fick bjuda med henne på denna film, speciellt så som vi, hela högstadiet, legat och pratat i telefon hela sex and the city avsnitten som gick på tv och är helt hängivna båda två!

2011-11-02
Postat av: Tina

Jag skulle bjuda med mig min syster för att det var så himla längesen vi sågs och jag saknar henne. Vi har båda varit ganska stressade av skolan den senaste tiden så det skulle vara skönt för oss att slappna av, skratta lite och titta på film.

2011-11-02
Postat av: Emelie Langer

Vi är ett gäng tjejor som kallar oss

Sex and the city, för att vi passar in på rollerna. Och att vi är ett toppenbra tjejgäng.

Nog om den serien, men det hade varit underbart att få erbjuda tjejerna lite vardagslyx & en tjejkväll alá Sarah jessica Parker.

Sen kanske en Cosmo.

2011-11-02
URL: http://www.elanger.se
Postat av: Linnéa

Åh vilken rolig tävling!



Jag skulle vilja bjuda min nyfunna vän Frida.



Historan bakom: Jag flyttade till Umeå i början på september för att studera och eftersom jag inte skulle få min egen lägenhet förrän i oktober så stod jag och min cavalier Signe utan bostad. Då klev gulliga Frida fram och sa att jag var välkommen dit till henne och hennes sambo. Detta trots att jag aldrig hade träffat dem förr! Så jag bodde där i deras vardagsrum i en månad och är jätteglad över hur det blev, jag fick en jättefin vän i henne som verkligen ställde upp för mig. Så himla generöst av dem att erbjuda sitt hem till en främling sådär :)



Som ett litet tack hade det varit roligt att få bjuda henne på en biokväll :)

2011-11-02
URL: http://lejas.se
Postat av: Sandra

Jag skulle vilja bjuda en ny väninna jag mötte på sommarkursen, vi bor en bit ifrån varandra och båda pluggar så vi hinner knappt ses och just nu sitter vi båda med hemtenta, hade varit guld värt att pigga upp varandra med umgänge och en bra film :D

2011-11-02
Postat av: Sanna

Jag är gärna med och tävlar, kanske kan de här vända min 20 årsdag som är i dag till något bättre. Har nämligen suttit hemma, men min trosiga dotter som har varit värre än någonsin i dag och tagit sönder den ena saken efter den andra. Själv har jag bara viljat slå huvudet i väggen, men försökt andas ut och vad vore inte bättre än att bjuda med min bästa vän på en hel kväll med bio.



Kram Sanna

Postat av: Louise

jag skulle vilja ta med min mamma på bio. Vi umgås inte lika mycket längre än vi gjorde förut när jag var mindre, eftersom hon har ett stressigt arbete som lärare och jag går i gymnasiet med tuffa skolarbeten ända upp till axlarna. Därför vill jag gärna ta möjligheten att bjuda ut henne på bio någon dag under lovet när vi båda är lediga, för att återskapa den speciella mamma-dotter kontakten som har försvunnit någonstans på vägen.

2011-11-02
Postat av: Jenny

Min rumskompis som jag bor med. En vän som jag skulle vilja muntra upp då hon haft en tung start på hösten. En biokväll skulle lysa upp i vardagen!



Vänliga hälsningar,

Jenny

2011-11-02
URL: http://jeynie.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jag skulle vilja ta med mig min bästa vän! Hon har flyttat till stad långt bort så vi har inte setts sedan i somras men nu kommer hon snart hem till Gotland på besök :) Bästis-tid med bio och ett glas vin på någon mysig krog efteråt skulle vara mysigt!

2011-11-02
URL: http://cecilieee.blogg.se/
Postat av: Ann

Jag skulle tagit med mig min vän Beti, eftersom hon var sjukskriven i tre veckor, tre veckors sjukskrivning syns på lönekontot. Ett biobesök hade muntrat upp henne for sure....

2011-11-02
Postat av: Lena

Ser nu min chans och hoppas jag tar hem ett av priserna! Jag skulle ta med en av mina tjejkompisar från vårt Sex and The City-gäng. Vi är ett tjejgäng som kallar oss så o hittar på en massa roliga saker, kan vara allt från shoppingresor till en middag. Senast var vi och shoppade på Gekås ;) Glammigt värre, men innan dess var vi i Milano så det väger upp det hela :) Om två månader är det dags för mig att bli mamma o då kommer livet aldrig bli sig likt igen, det är ju en sak som är säkert! :) Att kunna resa till Milano utan att ta hänsyn till ngn annan än sig själv blir svårt.. Något så enkelt som att gå på bio kommer t.om. bli klurigt. Så det gäller att passa på när man väl kan! Så nu hoppas jag på att vinna ett par biljetter så jag kan överraska någon av tjejerna i gänget och samtidigt få njuta lite själv innan det är dags för mitt nya liv som mamma :)

2011-11-02
Postat av: Caroline

Jag skulle ha tagit med mig min mormor! Hon och jag umgås på tok för lite och hon tycker om alla typiska tjejfilmer precis som jag så det skulle ha varit väldigt kul. Man får passa på medans man har kvar sina "gamla" i livet :-)

2011-11-02
URL: http://woxis.tumblr.com
Postat av: Sofia

Jag skulle bjuda med min mamma. Vi har inte varit på bio ihop sen jag gick på gymnasiet (åtta år sen). Så nu är det banne mig på tiden ;)

2011-11-02
Postat av: Mikaela

Jag skulle bjuda min kära vän Jessica. Om tre veckor åker hon till Australien och kommer att vara borta lääänge. Och även om det är klyschigt: "The telephone can't take the place of your smile", så det kommer att kännas som väldigt lång tid. Därför skulle det vara fint att bjuda henne på något sånt här som en kul upplevelse innan hon åker i väg. Dessutom har hon varit superstressad med packning och annat så en avkopplande kväll med bio och popcorn sitter nog inte direkt obekvämt.

2011-11-02
Postat av: Sofie

Jag skulle gärna vilja vinna dess biljetter, då jag tror att filmen är en bra feelgood film :). Jag skulle ta med mig en vän som inte mår så bra just nu och skulle behövas tas med på något skoj.

2011-11-02
Postat av: Åsa

Hej fina Kelly! Jag skulle ta med en kär vän! Vi skulle ha en helkväll med middag, härlig film och avsluta kvällen med en god drink... ps, skönt att din mage är bättre nu! :)

2011-11-02
Postat av: Johanna

jag skulle vilja bjuda min älskade mamma på bio. Hon gör så mycket för mig och mina syskon varje dag, trots att hon är ensamstående,småsaker som egentligen inte märks men som ändå betyder otroligt mycket. Hade jag haft mer pengar hade jag bjudit henne på allt, köpt ett hus till henne och allt möjligt! Men nu är tyvärr inte läget så, och jag får nöja mig med "småsaker", men att bjuda henne på bio och se glädjen i hennes ögon skulle betyda allt för mig. Ha det fint, kram!

Postat av: Eme

Jag är kontaktperson till en 18-årig tjej som jag väldigt gärna skulle vilja ta med

2011-11-02
Postat av: Emelinda

Hann inte skriva klart innan jag tryckte enter ;)



Jag är kontaktperson till en 18-årig tjej som jag väldigt gärna skulle vilja ta med för att se denna film! Jag finns för henne just för att hon ska komma ut och göra sådana här saker :)

2011-11-02
Postat av: caroline

Jg skulle vilja vinna för att jag vill ge mig och min mamma lite egentid. Jag fick barn för en månad sedan och har lite mindre tid för min mamma nu än innan. Och jag SAKNAR våran tid!! Därför vill jag vinna biljetter så vi kan ta en mysstund på bio!

Postat av: Carro

Jag skulle vilja vinna 2 biljetter och gotta mig med filmen + choklad :) med en fin vän efter tentaplugg, vardagslyx :)

2011-11-02
Postat av: Katayun

Jag skulle vilja ta med mig min kära sambo på bio av den enkla anledningen att jag är så himla kär! :-)

2011-11-02
Postat av: Jasmin

Jag skulle ta med min älskade mamma som bio-date då jag nyligen flyttat hemifrån och saknar henne otroligt mycket! :)

2011-11-02
Postat av: Sanna

Jag har två småbarn och har inte varit på bio på flera år. Saknar tiden då man kunde gå på bio med sambon. Det var så mysigt att köpa en stor bunke popcorn att dela på och pussas i mörkret:) I dec firar vi sex år tillsammans och det skulle vara roligt att gå med honom då vi gick på bio under vår första dejt:) Vi behöver båda komma iväg hemifrån och ha det mysigt bara vi två.

2011-11-02
Postat av: Vanessa

Jag skulle bjuda en av mina bästa vänner, Majsan, för att hon är undebrart go och härlig. Denna film verkar också passa oss ypperligt i smaken.

2011-11-02
Postat av: Ina

Skulle bjuda med min vän Mia. Vi har ingen tid att träffas längre i och med väldigt höga arbetsbelastningar, saknar båda varann men har aldrig tid och ses. Detta skulle bli en perfekt tjejkväll, catch up och chick flick! Best ever!

2011-11-02
Postat av: Olivia

Jag skulle skicka upp biljetterna till min kusin som precis fått sitt andra missfall iår för hennes ekonomi håller inte direkt för vardagslyx som bio och hennes stora idol är SJP. Hennes möhippa va en riktigt SATC dag då hon fick känna sig som sin idol :) Jag tror verkligen hon skulle uppskatta detta.

2011-11-02
Postat av: Åsa

Jag skulle vilja bjuda min bästa vän på bio. Hon jobbar som butikschef och har inte en ledig stund över. Hon går till och med in och jobbar på sin lediga dag och stressar så mycket att hon inte kan sova på nätterna. Här om kvällen berättade hon för mig att enda gången hon riktigt slappnar av är i biosalongen. När ljuset släcks och man tvingas bli ett med filmen kan hon koppla bort. Jag tycker hon är värd en sådan stund!

2011-11-02
Postat av: Mathilda

Jag skulle vilja ta med mig min bästa kompis Sabine Gustafsson. Det var länge sen vi två gjorde något bara vi två och det här skulle vara perfekt! Vi både är shopping glada och älskar Sara Jessica Parker! Lite vardagslyx med bio när vi har så mycket i skolan och så vidare:)

2011-11-02
Postat av: Johanna

Jag skulle vilja ta med min bästa vän Theresé på bio. Vi har varit vänner i många år och bott grannar och alltid kunnat gå över till varandra om vi haft tid att ses. Nu har vi båda flyttat hemifrån och till olika orter och hinner därför inte ses lika ofta. Men det skulle vara jätte kul att kunna överaska henne med en bio!

2011-11-02
Postat av: Therése Henriksson

Min bästa arbetskollega Fatima skulle få hänga med. Hon är den bästa man har på jobbet. Hon är som en storasyster man inte har då man har växt upp med 3 äldre bröder.

2011-11-03
Postat av: Rebecca

Hej!

Jag skulle vilja vinna för jag skulle vilja bjuda min pojkvän på bio, vi firar två år på Onsdag och vet inte riktigt vad vi skall göra för något. Så bio hade varit underbart, dssutom tror jag både jag och pojkvänen hade gillat filmen... Hoppas på vinst! :) / Rebecca

2011-11-03
URL: http://www.livefoto.nu
Postat av: Anna

Hej Kelly! Va roligt med en tävling!



Jag skulle verkligen vilja bjuda min mamma som har alltid stöttat och uppmuntrat mig genom livet. Hon älskar Jessica Parker och skulle säkert gilla filmen.



Ha det bäst! /Anna

2011-11-03
Postat av: Anna

Jag skulle vilja bjuda en tjej som jag nyss har börjat lära känna för att se om vi klickar lika bra som jag hoppas :)

Postat av: elin

Jag skulle bjuda med min vän Tanja. Hon har kämpat hårt med sina studier i juridik denna höst för att klara av alla tentor, så hon behöver en välbehövlig avslappnande kväll i sann bio-anda :) Dessutom är hon start fan av Sarah Jessica Parker!

2011-11-03
Postat av: Maria

Hej!

Jag skulle så gärna vilja bjuda med min fina vän Linnea för att visa min uppskattning över det stora stöd hon varit för mig de senaste veckorna. Hon har ställt upp för mig dygnet runt och jag har fått luta mig på henne när allt känts som svårast. Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna tacka henne - men att bjuda med henne på bio är ju ett jättebra sätt att få visa min uppskattning. Samtidigt som att vi kan få en rolig och mysig tjejkväll tillsammans, vilket nog kan behövas efter alla tråkigheter som varit det sista.



Åh, jag håller tummarna. Kram Maria



2011-11-03
Postat av: Liza

Jag skulle vilja ta med mig min man (trots att han är kille :) ) på denna film. Han är nyinflyttad i Sverige efter många års pendlande mellan våra länder. Äntligen delar vi samma land, slipper hjärtbrytande avsked varje gång vi skiljs åt, slipper olika tidszoner och kan vakna i samma säng varje dag är en dröm! Min man är så duktig. Han lär sig mer svenska varje dag, jobbar jätte hårt med språket och det är inte lätt! Dock bor vi i en liten etta tillsammans och lever på enbart min lön. Att roa sig om kvällarna och lyxa till det ibland finns inte i budgeten ett bra tag framöver. Jag skulle därför vilja ta med min man på bio. Han förtjänar allt i denna värld!

2011-11-03
Postat av: Camilla

Jag skulle vilja bjuda min mamma på en heldag på stan, därav avslutas med bio. Träffar min mamma alldeles för sällan, bor 35 mil från varandra. Och lite egentid med henne, god mat, bra film (tjejfilm) behövs! :)

2011-11-03
URL: http://camillale.blogg.se/
Postat av: Sara

jag skulle bjuda en tjej i min klass för att fira en en mycket jobba tenta vecka äntligen är över, men 3 tentor på en vecka och två dagar känner man sig helt slut och behöver något som piggar upp oss så vi kan kämpa vidare och ta oss genom våra 3 år av sjuksköterskestudier.

2011-11-03
Postat av: Helene L

jag skulle vilja bjuda med min arbetskamrat A-K för det var hon som hjälpte mig att få arbetsträna och nu senare få en tjänst på denna arb plats,innan så var jag hänvisad till erress och jag vantrivdes otroligt mycket kändes så fel att vara där men hon var den räddande människan hon är värdig detta!!!

2011-11-03
Postat av: Johanna

Hej Tack för en bra blogg ännu en gång.Jag skulle vilja ta med min mamma så vi kunde ha en mamma /dotterdag och bara först strosa i stan shoppa lite och sen tillbringa en kväll på bio och bara mysa.:)

2011-11-03
Postat av: Sandra

Hej Kelly!

Om min önskan gick i uppfyllelse så skulle jag få vinna två stycken biobiljetter åt mina föräldrar. Dem behöver få skratta ihop och sitta nära varandra i biomörkret för att återuppliva romantiken. Man kan aldrig skämma bort sina föräldrar för mycket; så därför tänkte jag ge dem det här i bröllopspresent.



Vill också bara passa på att säga att jag älskar att kika in i din blogg och läsa. Det är lite av en rutin i min vardag. Sluta aldrig blogga! Du är toppen.

Postat av: Charlotte

Hej!

Jag skulle bjuda min sambo för att vi skulle kunna göra något trevligt en stund. Det här året har varit ett svårt år för mig på många plan och nu håller jag på att förlora jag min stora kärlek och vän, min hund, i kampen mot cancer. Jag vill därför just ta med min sambo som stöttat mig, funnits där alla oändligt långa nätter när jag inte hade klarat att ta mig igenom dem själv. Jag vill försöka göra små saker igen som att gå på bio för att påminna mig själv om att man måste fortsätta orka göra saker och minnas det som var bra!

2011-11-03
Postat av: Emily

Hej Kelly!



Om jag vann så skulle jag vilja ta med min mamma på bio. Jag flyttade 110 mil från min hemstad för drygt ett år sedan och är inte hemma så ofta. Jag saknar min mamma så himla mycket. Det är nog det svåraste med att flytta långt bort, att man saknar sin familj så himla mycket. Jag skulle därför vilja passa på att bjuda ut mamma på en helkväll med middag och bio när jag snart kommer hem och hälsar på familjen. Jag håller tummarna!

2011-11-03
Postat av: Janny

Skulle vilja bjuda med sambon. Just den 4 november är våran ett år dag, vi träffades genom bio och skulle vara en kul avrundning med bio på ett årsdagen också

2011-11-03
Postat av: Nicki

Om jag skulle vinna skulle jag bjuda med min syster då vi alltid brukar hitta på något speciellt en gång varje månad när vi göra något extra roligt. Eftersom det är min tur att ordna något nu i november skulle det vara roligt att få ta med henne på bio och en riktigt tjejfilm som jag vet att hon skulle älska!

2011-11-03
URL: http://niicki.blogg.se/
Postat av: Sarah

Åh jag skulle vilja ta med min älskade mamma om jag vann.Hon är en underbar person som alltid ställer upp i vått o torrt.Hon är min klippa helt enkelt.Jag skulle därför vilja visa min uppskattning med en härlig dotter/mamma kväll.Och då skulle ju en härlig tjej film på bio vara toppen.Ha en fin dag.

2011-11-03
Postat av: Maria

Då skulle jag bjuda min fina vän Anna eftersom hon behöver muntras upp efter en motig höst.

2011-11-03
Postat av: Amanda

Klart man vill vara med och tävla! Jag skulle ta med mig min sambo, han skulle behöva se en riktig chic-lit.. hihi. Plus att det vore mysigt med lite bio-mys och popcorn! =)

Postat av: Jessica

Jag vill bjuda min syster. Vi umgås bara vi två så sällan. Det vore underbart att träffas på tu man hand, ta en bio och en god middag och bara få prata utan att bli avbruten av barnen!

Postat av: Ullis

Jag skulle vilja bjuda MIG SJÄLV tillsammans med min bästa vän. Jag fick barn för 7,5 månader sen och det finns aldrig tid för bio eller så mycket "egen tid" i mitt liv längre. Älskar att vara med min dotter, men ibland behöver man bara få vara sig själv. Snälla Kelly, skicka iväg mig på en bio-upplevelse så jag får känna hur det känns att vara mig själv och inte bara MAMMA.. :)

2011-11-03
URL: http://ullisp.blogg.se/
Postat av: Emma

Vinner jag biljetterna tar jag med mig min mamma på bio. Vi har varit på bio en gång tillsammans under mitt liv, jag är idag 20 1/2 år. Tycker det är dags att unna oss lite mor & dotter-tid :-)

2011-11-03
URL: http://epp.forme.se
Postat av: Emma

Vinner jag biljetterna tar jag med mig min mamma på bio. Vi har varit på bio en gång tillsammans under mitt liv, jag är idag 20 1/2 år. Tyckewr det är dags att unna oss lite mor & dotter-tid :-) (glömde mailen i förra) KRAM

2011-11-03
URL: http://epp.forme.se
Postat av: Anna

Jag skulle vilja bjuda med min bästa vän Anna (hehe vi har samma namn) eftersom vi knappt ser varandra nu särskilt ofta pågrund av att vi pluggar på olika platser i landet. Just nu är hon på praktik i Grekland och jag saknar henne hemskt mycket och längtar tills hon kommer hem snart! Så jag vill jättegärna vinna så vi kan se på bio tillsammans :)

Postat av: Ida Lindström

Om jag vann två biobiljetter skulle jag ta med mig min nya studiekamrat Josefina, så att vi hade tid att ses även utanför skolans portar. Båda är vi stora Sarah Jessica Parker fans, och försöker sätta lite glamourkant på vår annars mansdominerade och lite "macho" utbildning. Skulle vara så roligt att överraska henne med en riktigt mysig biokväll! :) Kram Ida

2011-11-03
Postat av: Hanna i norrland.

Jag skulle gärna vinna biobiljetter :) Skulle ta med min syster som jag inte träffar så ofta tyvärr då jag flyttade 40 mil ifrån henne =/ Skulle vara skoj att se denna film med henne.

Kram

2011-11-03
Postat av: ida

jag skulle ta med min bästa vän så jag kan försöka ha kul och sluta tänka på att min pojkvän lämnade mig efter 3½ år för nån annan.

2011-11-03
Postat av: Christine&Paris

Jag skulle vilja bjuda min kära mamma på bio. Hon är arbetslös och har inte råd att gå på bio så ofta men hon pratar ofta om hur mycket hon hade velat göra det. Hon gör verkligen allt för mig och jag vill göra någonting tillbaka för att visa hur mycket jag faktiskt uppskattar henne.

Jag vill pigga upp henne med en mysig biokväll i höstmörkret :)



Jag och lilla mamsen vore så glada om vi vann biljetter!

Postat av: Rebekka

Hej Kelly!



I två år har jag varit småkär i en kille i min parallellklass. Mina kompisar har försökt pusha mig att bjuda ut honom men jag har inte funnit modet till det fram tills nu. Nu har jag dock bestämt mig för att jag ska ta chansen - innan någon annan gör det. Att vinna 2 biobiljetter skulle därför passa sig alldeles utmärkt och jag skulle då bjuda ut killen jag har en crush på.



Hoppas att allt är bra med dig! Kram.



[email protected]

2011-11-03
Postat av: Jon Sjöberg

Min fru. Såklart. Hon är den enda som inte skrattar åt mig när jag gråter en skvätt på snyftare, eller blir arg när jag vettskrämd råkar spilla ut alla popcorn och all cola när vi ser skräckfilmer.

(Dessutom är hon så härlig att mysa med på romantiska komedier...)

Postat av: Annika Lettersson

Med min bästa vän anamarija, vi fyller år den 14 november och är lite som stjärnsystrar. Helgen som kommer efter ska vi ha våran 18 års fest så det skulle vara kul att bara få hänga med henne några dagar innan "vuxen livet" börjar och få koppla av från alla prov, körkorts plugg och allmän stress som vi upplever nu!

2011-11-03
Postat av: Malin

Jag skulle vilja bjuda med min mamma för att hon gör så mycket för mig :)

2011-11-03
URL: http://maulun.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hejsan Kelly!



Jag skulle vilja vinna två biobiljetter för att jag är i full gång med första terminen på gymnasiet. Det är tufft, för tillfället har jag 3 prov och en uppsats att plugga till, för att inte glömma de vanliga läxorna. Därför skulle jag vilja vinna dessa biljetter. Jag har ett prov imorgon, ett den 10 november och de sista den 11 november; dagen då filmen har premiär. Det skulle vara så kul att få ha en lugn skön filmkväll efter alla prov är skrivna.



Dessutom är jag väldigt mörkrädd och somnar alltid till de första två satc-säsongerna. Jag älskar satc och Carrie. Därför skulle det vara så roligt att få se en film med SJP, det var så sorgset när man hade sett den sista filmen.



Tack för en bra blogg

Mvh

Vanessa

2011-11-03
Postat av: Anneli

Jag skulle ta med mig min sambo faktiskt:-)



Vi fick vår son för 3½ månad sen och vi skulle behöva komma iväg själva en kväll. Vi firade 13 år för en vecka sen och kom då ut en kväll på vårt första biobesök efter lillens ankomst och det var så ljuvligt behövligt och mysigt för oss! Skulle vilja göra om det. Om han skulle opponera sig mot filmvalet plockar jag fram "fött barn-kortet:-)



Kram!

2011-11-03
URL: http://jammla.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag skulle ta med mig min kära mamma. Jag blev singel nyligen och hon har ställt upp jättemycket för mig när jag har varit ledsen och nere, så detta skulle vara mitt tack till henne.

2011-11-03
Postat av: Sara

Jag skulle vilja ta med mig min mamma på bio. Hon har precis varit inne i en deppig period och det vore därför väldigt kul att få muntra upp henne i höstmörkret med ett biobesök samt visa uppskattning för alla tillfällen hon ställt upp på mig!

Postat av: Em

Åh, om jag mot all förmodan skulle vinna skulle jag ta med mig en fin pojke jag stod väldigt nära förut men som jag förlorade kontakten med, men som jag nu hittat igen. Bio känns liksom som en pefekt dela-med-sig-upplevelse.

2011-11-03
Postat av: Aleksandra Larsson

Jag skulle ta med min fina mamma som jag så sällan bjuder på bio. Tror verkligen hon skulle uppskatta det eftersom hon är ett hängivet sex and The city fan och för att vi skulle kunna få kvalitetstid :)

2011-11-03
Postat av: Annika

Jag skulle bjuda min vän Karin. Vi fick barn nästan samtidigt och försöker ibland komma ifrån blöjor, snoriga näsor och kladdiga matningar. Att gå på bio är numera en stor happening för oss. Då tar vi på oss kläder utan fläckar, kammar håret och rotar i rougedosan. Och känner oss så fria, så fria.

Postat av: Elin

Jag skulle vilja ta med mig min mamma. En förklaring är nästan onödig - visst vill man göra något speciellt för sin mamma när hon gjort så mycket för mig.

2011-11-03
Postat av: Majsan

Jag skulle ta med mig min bästis Penny för att hon ska bli min brudtärna till våren och behöver få en boost på temat How she's gynna do it?!

Tack för en härlig tävling!

/Majsan

2011-11-03
Postat av: jenny Larsson

Hej! Vill bjuda min bästa vän Jenny <3 för att hon behöver piggas upp och få lite kompis tid och kärlek Hon har det så jobbigt just nu i sitt liv ;(

2011-11-03
Postat av: Stina

Jag skulle vilja bjuda med min kompis Anna som jag pluggar tillsammans med. Hon läser väldigt många kurser den här hösten för att kunna åka utomlands nästa år, och jag vill ge henne en kväll där hon slipper tänka på allt ifrån jobbiga ekvationer till programeringsspråk och bara kunna ta det lugnt och skratta till en bra film :).

2011-11-03
Postat av: Liselott

Jag skulle bjuda med mig min vän. Vi har alltid så kul när vi är ute och en bio kväll skulle inte sitta helt fel. Man rymmer lite från den annars så tråkiga vardagen.

Kramar

2011-11-04
URL: http://zoulblogg.devote.se
Postat av: Sandra B

Jag vill bjuda min älskade man på bio, bara jag o han. Jag fyller år den 13 nov o det är samtidigt farsdag då. Vi har 3 barn men händer så sällan att bara jag o han får spendera tid med varann utan barn. Vi älskar både bio o film! Detta vore en perfekt present till mig, till honom o förhållandet! <3



Med vänlig hälsning, Sandra

2011-11-04
Postat av: Malla

Jag skulle utan tvekan ta med världens bästa vän all times, Frida, om jag vann biljetterna. Vi lever just nu väldigt olika liv, jag med två små barn, en massa plugg och allt som hör till och hon med hårt arbete och resor världen över, men vi håller alltid ihop och finns aldrig längre bort än ett telefonsamtal. Hon ställer alltid upp och ingen är bättre än hon på att peppa, stötta och få mig att må bättre än bra.

2011-11-04
Postat av: Jessica N

Jag skulle vilja vinna för att ta med min kompis som fyller år imorgon, som en liten present i efterskott! :)

2011-11-04
Postat av: Karolina

Jag vill ta med mig min pojkvän. Som har hjälpt mig, stöttat mig och gör så att mina drömmar slår in. Nu vill jag ta med honom på bio :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback